Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 27. januar 2012

Friday baby!

Så blev det endelig fredag og weekend. Fantastisk. Havde skøn aften med mine dejlige veninder igår, hvor vi fik vendt højaktuelle emner i vores liv:

1. Er ham kokken fra 4-stjerners middag lækker eller ej? (2 mod 1 mente, at han var lækker. Det ER han!)

2. Min ene veninde har en meget lys hovedbund (?!?)

3. "Sucky number 12" - vi kom tilfældigt til at tale om vores sexpartnere, og fandt ud af, at nummer 12 man er sammen med, nødvendigvis altid må være en freak. Min nummer 12 var for eksempel ham her. Kan I se hvad jeg mener?

4. Mærkelige sexoplevelser generelt - heriblandt noget med opkast under sex, og tissex (dog to forskellige historier, selvom de udmærket kunne have hængt sammen)

5. Ris, og dosering heraf (1 dl pr. person ER altså nok)

6. En snak om den nye pige i klassen, hendes navn, og hendes indsunkne øjenhuler. Men at hun er sød alligevel.

7. Den dårlige kombination af fædre og swingerklubber (don't ask. Virkelig.)

8. Sange om numser, kondomreklamer og tude-videoer på youtube.

9. Karry. Grøn, gul, rød, stærkhed og anvendelse.

Så som I kan se, en helt almindelig aften med damerne.

I aften står den på fantastisk hyggeaften med den ene af de medvirkende damer fra igår - vi skal spise kylling i karry, drikke en helvedes masse vin, solidarisk panikke over date imorgen (IMORGEN!!) og bande over alle de mænd der er nogle idioter. 

Orv, dagens challenge! Den må jeg ikke glemme i min glædesrus over at skulle være fuld i dejligt selskab, lige om lidt.

3 ting jeg ville have med på en øde ø:

I min blå bog stod der:
1. "Sin evigt omtalte pink dildo" (Hva?! Sådan var jeg ikke! jo, jeg var.)
2. "Sin pink telefon" (åh ja, den fine total high tech-nokia.)
3. Non-stop Clinique produkter til sin prinsessehud (Jep, jeg var kendt som babyface, og gik meget op i det der med hud. Hold kæft hvor lyder jeg dullet. Nå. Men det har jeg så ikke mere. Babyhud, altså. Har fanme allerede rynker i panden! Det burde da ikke være lovligt når man kun er 22. Jeg siger jer, der bliver hældt for rundt 146,50 kr creme/serum/olie i min skærm hver aften i total alderspanik. Jesus altså.)

Men det er jo evigheder 3,5 år siden. Nu vil listen nok se således ud:

1. Mac'en (liv findes på computer. Uden Mac= intet liv. Punktum)
2. Hvidvin ad libitum (man skal aldrig gå ned på alkohol. En øde ø? Så skal der altså noget til at holde gang i en-mandsfesten.)
3. Skal dildoen stadig have sin plads her? Jaaah den skal sgu. Igen: Øde ø = INGENTING at lave. Why not give ya self some pleasure? Huh?!

Så sådan er det. Bum. Nu vil jeg smutte til det der Hvidovre - der bor min skønne veninde nemlig. Så kryds lige fingre for jeg ikke dør af kulde på vejen.

Hav en fantastisk fredag!

// Over and out!

3 kommentarer:

  1. Hende med den lyse hovedbund!27. januar 2012 kl. 22.34

    En meget sigende aften!
    Karry går man aldrig gal i byen med - 4 ud af 5 dage på en uge - så er Karry altid godt!

    SvarSlet
  2. God date i dag søde Rodebutik, glæder mig til at høre alt om den ;) og hvad der blev af frække Frida!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde nynne - og endnu en gang velkommen hjem :) Jeg skal nok komme med en update imorgen ;)
      Frække Frida er (i hvert fald på face) ikke i forhold med ham længere. Skal lige spørge ind til det iaften, og forhåbentlig finde ud af om de er sammen eller ej.

      // Rodebutikken

      Slet