Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 9. oktober 2011

S for...

- Sladder
- Sex
- S (ham dér)
- Sære (MEGET sære) oplevelser
- Slik
- Selvmedlidenhed
- Psykisk nedbrydning grundet dårlig judgement ALTID i mit liv (tæller selvom det ikke helt starter med S)

Ja. Så er min weekend ridset op. Vi starter i kronologisk rækkefølge, det gør det nemmere for alle. (Og jeg håber at nedskrivningen af weekendens hændelser vil fungere som en slags terapi for de tilnærmelsesvise traumatiske oplevelser)

Fredag skulle jeg som sagt til fredagsbar på studiet. Til EN øl. Med min veninde som havde samme indstilling. Lige indtil vi ankommer, og humlen begynder at flyde. For en blev til to som blev til "aaajh, bare lige ti minutter mere" som blev til "SKAL DU HAVE EN MED?!" som blev til "Schaal vi ikke liiiige have en til? Hvor mange mhøønter har du?" som blev til en lidt længere aften end jeg først havde planlagt.
Og bevares, det var virkelig hyggeligt. Der kom rigtig mange, og stemningen var super god. Og henad aftenen dukkede S også op. Sammen med P. Har I fået historien om P? Næppe. Den er også lang (Helt ærligt - hvornår løber jeg tør for mande-historier??) Anyways - I får lige den korte udgave i punkter:

- P starter sammen med frøkenen i samme klasse
- P og Frøken små-flirter (Nogen vil måske kalde det en underdrivelse, men det er mig der skriver, så mig der bestemmer - HA!)
- P og Frøken "kommer til" at kysse lidt på en studietur
- P tager Frøken med hjem efter julefrokost - Han er dog så fuld at der ikke sker det store - han smider bare tøjet og afslører... En omskåret cocktailpølse (endnu et traume)
- P og frøken forsætter dog med at tale /skrive/småkysse
- P vælger så efter en del rod og misforståelser at knalde Møgtøs fra klassen (hende kan vi ikke li')
- P og møgtøs bliver kærester = P og frøken stopper AL kontakt, frøken sletter endelig nummer efter utallige halvhjertede forsøg og til sidst massivt pres fra venindegruppe
- P og Møgtøs er kærester i 10 måneder

INDTIL NU, mine damer og herrer.

Tilbage til historien. De to ankommer. S og P. S siger hej og det gør P sørme også! Her bliver det vildt. For jeg har ikke vekslet et ord med ham i ti måneder. Så mistanke opstår.
Ikke så længe efter stikker min veninde så lidt til ham, og finder ud af at de to er gået fra hinanden.
*Aha-oplevelse*. Der er altså derfor jeg pludselig er ok at tale til igen. Jamen altså. Han skåler også, og en enkelt gang blinker han også (?!#!) til mig. Jeg står af.
Under alt dette skriver jeg så lidt med S over telefonen. Og da jeg er på vej ud på toilettet alene, indhenter han mig, vender mig rundt, trykker mig op mod væggen, og kysser mig.
*Aha-oplevelse 2*. Nå nå. Han kysser godt. Siger jeg ser fantastisk ud (jaah havde også min str. 36 nederdel på. Og SÅ fantastisk ud. Synes jeg selv. hæhæ)
Vi lader som ingenting og går tilbage til selskabet. Denne rutine gentager sig et par gange, indtil han spørger om jeg vil med hjem?

INDEN I DØMMER!
- Frøken er fuld
- Frøken er trængende
- Frøken har jo tænkt på dette længe
.... Såeeh jeg siger ja. Lidt. Vi forsøger os med afledningsmanøvre, og min søde veninde hjælper meget. Jeg ved dog ikke om der var nogen der opdagede noget. Det finder jeg vel ud af hvis der var.
Vi får listet os afsted mod hans gade, med en del ophold undervejs.
Endelig når vi hjem til ham, og der går ikke længe før vi er uden tøj og on the go i hans seng.

OG HER SKAL I FANME HOLDE FAST.
For nu bliver det altså ikke for børn! Det kører egentlig okay, og det er slet ikke dårligt. Han kan sagtens finde ud "af sagerne". Men så...
Beder han mig sku om at slå ham og sige at han er slem! Og ikke som i et klap i nummeren. Næ næ. Vi taler om at pande ham en i hovedet! EJ! Traume!! Det ku jeg virkelig ikke! Det var sku for underligt. Og da jeg så kraftigt indikerede at det var jeg altså virkelig ikke klar på, så skal jeg da ellers lige love for at jeg skulle straffes på dén bekostning!
Jeg har elefanthud i skeden og måtte stå op på cyklen hele vejen hjem derfra morgenen efter! Undskyld ærligheden, men thats the fact.
Jesus altså.
Men hvor om alting er, var det jo ikke dårligt. Slet ikke. Lige borstet fra fetish-delen. For han gav utroligt mange komplimenter undervejs. Og bagefter. Og det kan vi jo godt li'.

Konklusion: Ekstremt underlig weekend. Med en del forstyrrende/traumatiserende elementer. Som jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre med.
Slikken, selvmedlidenheden og det psykiske nedbrud var så hovedelemtenterne af min lørdag. Mens jeg svarede på SMS'er fra S..

Og pludseligt, midt i mit rod også skulle forholde mig til "tak for igår"-besked fra P. Ser I, på vejen hjem til S er der en der ringer til mig med et nummer jeg ikke kender. Jeg tager den ikke. Lørdag får jeg så en besked fra selvsamme nummer - og ja, det er P. Som skriver, at ringede forkert. Yeeeeah right! Efter 10 måneder absolut uden kontakt, ringer du PLUDSELIG forkert den dag vi ses og du er blevet single. HMMM! Tror han jeg er idiot eller hvad? Og fanme om han ikke har nosser til at spørge om ikke jeg er blevet single? Den mand er fanme for viderekomne.

Undskyld det blev langt. Men det var fanme også en lang weekend! Altså hvornår er der nogen der skrider ind her?? Og sender mig på den lukkede?
Jeg er jo fanme ikke til at styre.

NU vil jeg altså prøve at lægge bånd på mig selv, mine traumer og mine idiotiske beslutninger.
Forsøge at gennemføre det der liv, uden for mange af disse TOTALT langt ude episoder.

Det går sku ikke i længden.

// Over and out - fra hende der både er øm i krop og sjæl.

1 kommentar:

  1. Jeg tør vædde med, at han ikke engang har en lille pik. Du har jo selv indrømmet, at du er til store pikke, så hans pik var/er sikkert normal. Din fisse er nok bare langt større end den gennemsnitlige fisse. Og har du nogensinde hørt om knibeøvelser, size-queen?

    SvarSlet