Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 15. december 2011

In love...

with an electronic device.
Glædelig 15. december
Jeg har fået min Iphone. Min underskønne, megalækre, toptunede og hypermoderne Iphone. Hold nu, tænk at man kan være så glad for et stykke elektronik. Havde præcis samme følelse da jeg købte min Mac for et halvt års tid siden. Og nu har Mac'en fået en lillesøster. Åh så fint.
Venindedate igår gik rigtig godt - det var virkelig hyggeligt; jeg bliver altid i så godt humør af sådanne dates. Så nu er jeg bare glad, og glæder mig efterhånden mere og mere til søndag.
Idag skal jeg til julebanko i banken - egentlig har jeg ikke rigtig energien, men man vil jo gerne vinde de der fede ting der eftersigende skulle være på højkant. Sidste år talte præmierne bl.a. en Ipod, et fladskærmstv og en Ipad. Så planen er, at jeg bare spiller banko, og smutter hjem når de andre tager videre i byen. Så ser vi om den plan holder (som om).


// Over and out
15. december

Apple- lååååve


Ingen kommentarer:

Send en kommentar