Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 14. december 2011

Han vil ses!

Glædelig 14. december
Han vil ses. Som i: Se mig. Når han er kommet hjem. NZ. Det er da meget godt, ikke?
Han har lige skrevet en besked fra Hong Kong, hvor han er nu. Og spurgt om vi ikke skal ses når han kommer hjem. Betyder det så ikke at han savner mig? Lidt? Og tænker lidt fremad? Og synes at der skal være plads til mig midt i al gensynsglæden med alle de andre venner? Det da egentlig okay fedt, hvis det er sådan.

Så nu har jeg, efter en del selv-beherskelse, skrevet på den lidt cool måde, at det kan vi da godt finde ud af. Og at jeg er ledig som i hele tiden. Døgnet rundt. Han kommer bare. (ej, skrev tirsdag, onsdag, torsdag, for at virke lidt travl, men hvis han kun kan mandag, så kan jobbet i banken rende mig. Så er jeg sku syg. Så meget for moral. Jeg har ingen, jeg ved det godt.)

Så nu sidder jeg her og steger, og venter/håber på, at han kan ses så snart han kommer hjem. Kan slet ikke bære tanken om, at vi er i samme land, på samme breddegrad, i samme by, og ikke ser hinanden. 

Kan I have det så godt - jeg keder videre på jobben og venter på, at jeg skal til pigehygge i aften med to dejlige veninder.  

// Over and out
14. december
Klassisk julestemningsbillede. Tadaaa!
(Jeg har jo glemt at oploade egne billeder, så I må lige leve med det her.)


2 kommentarer:

  1. Uha Rodebutik! Det lyder ikke helt dårligt ;)
    Jeg glæder mig til opdatering når I ses! Ser en slowmotion løbe-kramme-seance i mit hoved. Er det for meget at regne med? haha

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det skønt, søde Rodebutik! Det glæder jeg mig virkelig til at få en opdatering på. Jeg regner med masse af kys og kram, og man overhovedet ikke har lyst til at slippe hinanden.

    SvarSlet