Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 16. december 2011

BANKO!

Glædelig 16. december
Jeg var jo til julebanko i banken igår.. Og ved I hvad... JEG VANDT! MIG! Rodebutikken, der ALDRIG vinder noget! Jeg vandt. Jeg sad med min lille plade, og begyndte at svede mere og mere, og pludselig så kom nummer 12, og jeg kunne skrige BANKO! Jeg vandt en Ipod! Det da ikke dårligt! Jeg blev sådan set bare glad for at vinde noget - så for min skyld kunne jeg også godt bare have vundet en æske chokolade. Det var voldfedt. I får lige et billede:
Uuuh. Tænker at den da er perfekt til at løbe med. Kan også være jeg bytter den. Jeg ved det ikke lige endnu. Men sejt er det. Og det er da lige til at komme i julestemning af, når man sådan får gaver på forskud.
Så har jeg talt med NZ. Som kommer hjem om 2 (!?!!) dage, og han vil se mig mandag! Så jeg har rykket alt, og vi skal nu ses mandag. Fåååååk. Jeg dør. Men hold nu op hvor bliver det lækkert at se ham igen. Er faktisk næsten så nervøs, at jeg ikke er nervøs. Giver det mening? Lige som nå noget gør så ondt, at man slet ikke mærker det. Lidt sådan.
I aften tager jeg så ned til Bedsterne -vi skal ud og hente juletræ imorgen. Det bliver bare så hyggeligt. Og så er lørdag gået, og så er det søndag. Bum bum bum buuuuum (dramatisk trommehvirvel).

Har desuden haft rigelig tid til at lære min søde telefon endnu bedre at kende. Siri er min nye bedste legekammerat. Hold nu op, hvor er det en sjov gadget. Man kan jo spørge den om alt muligt! Den kan alt muligt! Den er for fed. Kærlighed til Apple. Så mangler jeg kun en Ipad til at fuldføre samlingen. Aner ikke hvad jeg skull bruge den til. Men den ville jo være fed at ha'. Den kunne man i øvrigt også vinde igår. Ku godt.

Nå, kan I alle have en fantastisk weekend! Love, peace and harmony herfra.

// Over and out
16. december
Mit lille, fine wannabe juletræ


Ingen kommentarer:

Send en kommentar