Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 7. april 2014

Hjemme igen

Rodebutikken er landet. Og med blandede følelser, that is.

Hold.nu.op.

Hvorfor skal ferie altid efterfølges af top-nedrenhedsfølelse over, at verden bare fosætter når man kommer hjem? At det stadig bliver mandag, at feriefølelsen forsvinder hurtigere end en croissant i nærheden af undertegnede, og pariserstemningen blev i Paris?

Som I kan høre, lider jeg pt. af post-ferie-depression. For fulde smadder. Og det er jo egentlig fjollet. For ved I hvad?

Det var en FAN-FUCKING-TASTISK tur. Jeg kunne ikke have bedt om mere.

Fuld af sol, varme, smil, latter og endeløs kærlighed, som jeg ikke troede fandtes.

I skal nok få meget mere at vide. Skal bare lige igennem mandagen, og hjem og kysse lidt mere på Bornholmeren, som jeg kun er blevet endnu mere forelsket i.

Livet er jo herligt, når bare man har en man elsker at elske, og som elsker at elske dig igen.


// Over and Out

 

1 kommentar:

  1. Livet er til gengæld temmelig nederen, når hele verden er forårsforelsket, og det tætteste jeg kommer derpå, er den der Center med lakridsfyld...

    SvarSlet