Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 1. februar 2013

Bring a Word - Kick off!

Så. Nu har jeg fået skovlet øjenlågene op på plads, støvsuget min lejlighed for müsli og pakket en weekendtaske.

Nu er det tid til Februar-gimmick! Jeg har fået mange gode emner og ord fra jer derude:

1. Udstoppede kæledyr
(eww, findes det virkelig?? Eller tæller den creepy ugle fra biologilokalet på den lokale kommuneskole også? Måske har pedellen et tæt forhold til den)

2. Dating 
(Yes. Det ved jeg da noget om. Måske?)

3.Fordomme om at være single
(Åh Gud dog)

4. Humor

5.Små tissemænd
(hæhæhæhæhæh)

6. Skinke

7. Kropsideal

8. Ensomhed

9. Anoreksi

10. Lejligheden
(skal jeg så rydde op?)

11. Rod
(behøves ikke. Kan bruges i dette indlæg)

12. Afskallet neglelak

13. "Fake it 'till you make it" - Og om orgasmer generelt
(det kunne godt gå hen og blive skægt)

14. Mit uddannelsesvalg og forventninger til fremtiden
(puha...)

15. Min gymnasietid
(Hallelujah)

16. Sex med bedste venner
(av av....)

17. Musik

18. Hvad jeg hader og hvad jeg elsker
(Lister i sigte)

19. Røvhuller

20. Nemisis

21. Balloner

22. Tis

23. Dildoer

24. Garderobe



Da der kun er 28 dage i måneden og jeg i øvrigt arbejder som en hest uden fritid, har jeg måttet en lille smule fra. Men det ser spændende ud.

Vi starter fra imorgen. Så stay tuned!

// Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar