Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 2. februar 2013

Igen og igen og..

Har netop (igen. For 5. gang på 3 måneder) modtaget indgående sms med imponerende mange skældsord og bebrejdelser fra hr. Handy. En hel masse med tillidsbrud, "fucking ligeglad" og "aldrig mere".

Tror nogen er sure over at nogen andre ikke svarede på de tre sms'er der blev sendt torsdag, mens jeg havde travlt med dimission, øl og gangnam style?
Kunne ærlig talt ikke andet end at skrive pænt tilbage og spørge om det var derfor. Flabet? Måske. Men magter ikke den rutschebane han selv kører i, ovre i de der følelser. Kan desuden ikke ophidses over hans trusler. Det er jo fanme hver anden dag han skifter mening.

Så jeg sender en smiley i retning af Brønshøj og trækker vejret stille og roligt.

Man kan i øvrigt ikke andet, når man desuden er på besøg i Udkantsdanmark. Det er faktisk det eneste der er planlagt. Sammen med noget kryds-og-tværs og en kop eftermiddagskaffe.

Arbejder lidt på indlægget til senere. Kaster mig ud i noget research om lidt. Skal bare lige have en småkage mere.


// Over and Out - på rekreationsmåden.

2 kommentarer:

  1. Heyhov, er Handy pludselig blevet min eks?
    Jeg heppede ellers på den arme i lang tid, men nu går det for vidt.
    Du skal dog prise dig lykkelig; min eks' sms'er akkompagneres af skønne vredesfyldte opkald. Klokken 4 op natten. Jeg elsker mænd.
    Held og lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er meget Eks. Så sådan er det. Neeeej virkelig? Altså hvornår lærer mænd at styre sig - bare lidt?

      Slet