Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 3. september 2012

Weekend Weekend

Så kom og gik weekenden - hurtigere end man kan nå at sige Lørdagsslik. Dog en skøn weekend, med shopping, kanalrundfart, træning og familiehygge.

Fredag hyggede jeg med Hr. Handy på sofaen, med hjemmelavet gratin efter denne dejlige dames opskrift (Seriøst. Besøg hende. Hun laver SKØN mad) - jeg brugte dog stegt parmaskinke i stedet for bacon, og tilføjede lidt broccoli. Det smagte godt, både til aften og som frokost dagen derpå.

Lørdag hev jeg Handy med på Strøget, til lidt 1.-dag-i-måneden-så-brug-til-du-brækker-dig-og-lev-af-havregrød-resten-af-måneden-shopping. Han tog det fint. Ville faktisk gerne. Han overraskede også endda med en spontan kanalrundfart mens vi spiste frokost. Faktisk ret hyggeligt sådan at side der blandt små kinesere og store russere og lege turister i egen by. 
Et sneak-peak af, hvad jeg købte. To trøjer, en sweater, en clutch, en halskæde og et tørklæde. Og så fik jeg byttet den blå trøje. Tror nu alligevel jeg smutter ned og får pengene tilbage for den en af dagene. Hvordan kan det være, at alt ser fint ud i prøverummet, og ad helvede til når an kommer hjem? 


Søndag smuttede vi efter træning et smut i lufthavnen, for at få et Starbucks-fix, og se på glade mennesker.  Og da jeg kom hjem fik jeg nok af mit skab, og vendte vrangen ud på det. Så pt. ser min lejlighed sådan ud:

Ved ikke helt hvordan jeg skal få det hele ind igen.. 

Idag har jeg hafte fri, så jeg har været til frisøren og blive farvet/klippet, og blive forkælet lidt med lækre produkter, som hun ikke sælger mere, og derfor spurgte, om jeg ville have gratis. Øh jo tak!

Faktisk slet ikke nogen ringe weekend. Nu vil jeg smutte på Dalle Valle og spise med et par dejlige damer i solskinnet.

// Over and Out


Ingen kommentarer:

Send en kommentar