Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 16. juli 2012

En af de der dage

- Hvor trusserne gnaver (og man ikke har en chance for at rette dem, så man ender i en form for vrid/knæbøjning/hofterotation, klinet op ad væggen, mens man smiler hysterisk til forbipasserende kolleger)

- Hvor der konsekvent er modvind og regnvejr, uanset hvad retning man kører, og uanset hvor mange beregninger man har lavet i samarbejde med DMI.dk, over det perfekte tidspunkt at cykle fra arbejdet på.

- Hvor man slår tåen ind i bordbenet, på den der måde som får en til bare at give op, og lægge sig til at dø med det samme,

- Hvor  man efter lang tids overvejelse, endelig har givet sig selv lov til at solde på tanken, og så har de bare slet ikke det man har lyst til.

- Hvor man, som konsekvens af ovenstående, køber alt det andet junk tanken tilgengæld har, og æder det på Fede Dorit-måden.

- ... Og fortryder det.

- Og så græder man lidt over sin søllethed, sin mor, over den dårlige amerikanske film i tv, hvor det viser sig at The Good Guy i virkeligheden viste sig at være The Bad Guy, og over sit fine London tøj, sin pludselig på en måde har mistet al sin glans, som det hænger dér, blandt alt det andet nussede, brugte tøj.

Jeg indrømmer, det er lidt op ad bakke idag. I Tour de France konge-etape-kategorien.

Jeg vil have en hjælpemotor!

Dog kan jeg glæde mig over de mange VIRKELIG søde fødselsdagshilsner der er kommet, i anledning af Bloggens 1 års fødselsdag - hvor er jeg glad for dem, og hvor er I bare søde!

Og HUSK at konkurrencen løber til torsdag,så hvis du vil være med, så se nærmere om det HER

Nu vil jeg begrave mig i dyner og håbe på godt vejr (og humør/held) imorgen.

// Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar