Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 13. april 2012

Kan der være noget?

Tænker på ham hele tiden. Som i: HELE tiden. Pludselig er han ikke så irriterende mere. Pludselig siger han ikke tingene på en irriterende måde længere. Hmm... Og pludselig... Er han bare sød..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med mig selv. Kunne godt bruge en flip-over. Og en masse farver. For overblikkets skyld. Har virkelig ikke styr på mig selv.

Var sammen med Handy i onsdags. Fantastisk.

Skal se Ham med Selerne i aften (Kender I ham? Hmm nok ikke. Long story short: Jeg var tutor for ham på studiet engang i tidernes morgen. Der har aldrig været noget mellem os, andet end lidt uskyldig flirt.). Vi skal bare lave mad sammen. Håber ikke han har mere i sinde. Har dog murrende mistanke om, at jeg er ude på dybt vand.

Gider ikke arbejde (skal afsted om præcis 35 minutter.)

Gider ikke skrive opgave (skal være færdig om præcis 47 dage)

Gider ikke være voksen (skulle jeg være blevet for præcis 4 år, 6 måneder og 28 dage siden - på papiret).

Argh. En eller anden. Flip-over. Nu. Inkl. Tusch.

Må løbe. Væk fra alt hvad der hedder voksenhed, ansvar, arbejde, potentiel (!?) upcoming kærlighed og ellers generelt dårlige valg og beslutninger, taget af undertegnede.

// Over and out

2 kommentarer:

  1. Åh, søde Rodebutik dog :D Jeg ved godt at det måske ikke er noget der skal siges alt for højt, men det er små tegn på forelskelse. Nogen gange går det bare ikke rigtigt op for en, før det er slemt. Nyd du det bare.
    Og så tag det som det kommer med Ham med Selerne. Han kan da ikke forvente for meget, når I bare skal lave mad sammen. Alt om alt, så glæder jeg mig til at høre mere om det i morgen!
    Og der er update på IKEA og en lækker opskrift!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe NEJ lullie, jeg benægter det ;) Men ja okay, han er måske meget sød. Nå. ;)
      Næ, det tænker jeg også. Smider ham ud hvis han prøver på noget, er min plan.
      Uh, stryger straks ind og læser om IKEA-turen! :)

      Slet