Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 8. april 2012

Blind date

.. Jeg var på blind date igår. Mine udkårne var Nynne og Lullie, og ja, jeg var lidt nervøs.
Men jeg fandt ud af, at der ingen grund var til nervøsitet. Det var bare virkelig hyggeligt, og skønt at få nogle ansigter på de søde bloggerpiger.

Vi var på Tørstbar, hvor vi bl.a. rendte ind i et engelsk polterabend-selskab, med en ekstremt fuld gom-to-be i hestekostume, en skæv hollænder (tror jeg nok?), en svensker der hed Pontus med P, samt en ung, men utrolig sød økonomistuderende, som hvis han lige havde været tre år ældre, var endt i min seng.

Sidst på aftenen mødtes jeg med en meget fuld Handy (jeg undskylder til Nynne, der kort fik hilst på ham. Jeg ved ikke lige hvad den der slagelse-snak gik ud på. Han er altså sød. I virkeligheden. Og ikke et freakshow. Virkelig), og vi smuttede hjem til ham i en taxa. Blev faktisk (næsten) og sov. I hvert fald til kl. 7. Og sagde også farvel da jeg gik - det kan da kaldes fremskridt.

Nu sidder jeg så her, i min lille søndagstræthedståge og hygger, mens jeg håber at de søde bloggerpiger synes, at det var ligeså hyggeligt som jeg synes. Den klassiske post-date-tankegang, om man vil (synes de nu også det gik godt? Kunne de li' mig? Var jeg underlig?).

Der er dog ikke andet tilbage at gøre nu, end at læne sig tilbage, nyde igårs begivenheder set i bakspejlet, idags hyggelige biograf-date med en gammel kær veninde, og i øvrigt æde sig fed i mariekiks og vindruer, som jeg har i sinde at gøre nu.

Hav en forsat skøn påske!

// Over and out

6 kommentarer:

  1. Det var skide hyggeligt søde Rodebutik! Og du er bestemt ikke underlig. Og nu ærger jeg mig helt over at jeg var hurtigt til at få en taxa, så jeg ikke fik set Handy.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lullie - jeg synes også det var virkelig hyggeligt.

      Ja det var lidt ærgeligt - det var kun søde Nynne der fik "fornøjelsen". :)

      Slet
  2. Det akavede øjeblik når man kommer hjem og opdager at man har mascara i hele hovedet, haha.

    Men jeg synes at I var skønne, næsten lige så skønne som Pontus med P. haha.
    Og hvad skete der lige for forstads-pige?!

    Men Handy var da også ret fantastisk: "Har du været i Slagelse?!!" hahahaha! Og hvor godt at du ikke stak helt af, det satte han nok pris på ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg kan glæde dig med, at jeg da ikke havde opdaget du havde mascara over det hele (jeg tror du overdriver).

      Haha - Åh ja, den kære Pontus. Ingen kan slå ham. Og kærlighed til forstadspige <3

      Haha ej jeg tænkte bare: Det siger du bare ikke! Nu tror hun jo at du er idiot. Haha. Ja, han blev også helt fulde-sentimental da du var gået, og sagde, at det bare var SÅÅÅÅ daaaaarjligt at jeg gad blive hos ham. Hah. Ja tak, der skulle jo være nogen til at følge ham hjem i seng. ;)

      Slet
  3. Frk. Rodebutik!
    Følger slavisk din blog som fast læser, og elsker dine indlæg! :-)
    Nu er jeg selv hoppet med på bølgen, og har skrevet et mit første indlæg ;-) Tag et kig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen :)

      Jeg har netop taget et kig på din blog, og glæder mig til at læse mere.

      Slet