Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 23. januar 2012

Pro's & Con's


Pro’s
-       Han er sød
-      Jeg kender ham virkelig godt
-       Gratis mad (nårh ja, jeg er jo på SU, så den slags aspekter må med i overvejelserne)
-       Jeg har savnet ham i den tid han ikke har været i mit liv, så det ville da være dejligt at have ham tilbage igen.
-       Jeg har lyst til at gå ud med ham.

Con’s
-       SÅ meget historie – kan vi komme udover det?
-       Han har en kæreste (Frida – og så er hun tyk. OG svensker. Det kan hun jo ikke gøre for. Men alligevel.)
-       Gamle følelser – hvad hvis de blomstrer op? Er det en god eller en dårlig ting?
-       … Han har en kæreste for helvede! Hvad nu hvis:
o   scenarie 1: Jeg involverer mig for meget/for hurtigt, og han så bare valser hjem til Frække Frida?
o   Scenarie 2: Hvad hvis han involverer sig for meget og slår op med hende – så er det jo min skyld?

Det er 5 mod 4 (den med kæresten tæller  altså 2. Mindst). Og hvad så nu? Er det meningen jeg skal tage en beslutning nu? Fuck… Konsulterer lige veninde… Det er fanme her man i et kort øjeblik ønskede at man røg - lige for at dulme nerver. Øjh. Mon gulerødder kan have samme effekt?

// Over and out

3 kommentarer:

  1. synes kæreste-problematikken er farlig.
    - er han er dude der spiller på flere heste?
    - ved hun at I skal mødes?
    har selv stået midt i et lignende drama, og det endte ikke godt.

    min nuværende mand inviterede mig ikke ud (og jeg inviterede ikke ham ud, fordi jeg lige havde læst "he's just not that into you"), før han havde ryddet helt op efter eksen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, udgangspunktet er (vist nok?!) at vi går ud og spiser som venner. Og jeg har aftalt med mig selv at jeg ikke skal røre ham med en ildtang før han er færdig med Frække Frida, hvis det endelig bliver aktuelt. :)

      // Rodebutikken

      Slet
    2. klogt.
      "frække Frida" - sjovt!

      Slet