Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 1. januar 2012

Nytårsforsæt

Glædelig nytår og det der.

Havde alle en god aften? En god start på 2012? Det håber jeg. Havde jeg? Tja, festen jeg var til var faktisk slet ikke ringe. Pigerne og jeg tog på RHK (Rigshospitalets kollegie) til kæmpefest. Jesus, hvor var der mange mennesker. Og hvem stod så der midt i det hele, med alle sine mega hypede venner med Möet i hånden og armani på kroppen? Det gjorde P sørme. Jamen goddag goddag. Det ene tog det andet, og pludselig kyssede vi. Og spørg om jeg fortryder det? Åh ja. Tror bare det var fordi jeg bare var vred og mega ked af, at hverken NZ eller X skrev godt nytår. Nå. Tak. Idioter. Og nu ligger jeg her. Og har ondt af mig selv. Gider det der gode vibes ikke godt snart starte?

Så er det jo også i dag, at jeg starter det der blogchallenge. Puha. Nå. Let's go.

1. Nytårsforsæt.
Jaah. Har et par stykker.
1. Drik mindre i 2012 - Rodebutikken drikker for meget, og laver derfor mange dumme ting. Det må høre op. Nu, blev der sagt!
2. Slap af med det der mænd. Ja sku. Jeg gider ikke mere. Jeg vil fra nu af bare forsøge (bid venligst mærke i ordet "forsøge" - jeg er jo the maneater - kan intet love) at lade mænd være, især af den dårlige, lede drengerøvsagtige slags.
3. Begynde at bruge ordet "funky" igen (udarbejdet ml. ca 01.30 og 02.00 i nat, af fulde mig og fulde veninde. Det er et ord vi synes er blevet efterladt i glemslen - og 90'erne - og det skal tilbage igen. Vi begynder en dille. Bare vent).

Tror det var dem. Og så har jeg naturligvis de klassiske: spis sundere, tab dig 5 kg, plej din hud, ryd op og gør mere ved studierne. Men altså. Imorgen, ikke.

Nu vil jeg ligge mig på langs, sætte en disney-film på, måske høre lidt ynke-musik, og prøve at overbevise mig selv om, at 2012 nok skal blive okay. Bliver muligvis en lang eftermiddag.


// Over and out!

1 kommentar:

  1. Det lyder som en hyggeligt aften søde Rodebutik. Og sikke nogle klaphatte X og NZ er, selvom man bare vil være venner, kan man altså godt lige skrive godt nytår!
    Og lad være med at tage kysset med P så tungt, så længe I kun kyssede så er det okay! Det kan jo ske for selv den bedste!
    Jeg havde selv en rigtigt hyggelig aften!
    Og nu skal der bare slappes af i sengen.

    SvarSlet