Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 31. december 2011

Kære nye år..

Jeg glæder mig til at møde dig. Jeg glæder mig til at se hvad du har med i godteposen. Det har fanme bare at være nogle treats! For 2011 havde ikke ret meget lækkert med. At du ved det. Så der høje forventninger fra min side.
Så be good. Eller skrid ad helvede til. Amen.

Som det nok er gået op for de fleste, så er det et nyt år imorgen. Og som nævnt tidligere, så påtænker jeg at lave en lille 30 day blog challenge i januar måned, rodebutik style. Jeg har fundet lidt forskelligt, lavet lidt om på nogle eksisterende, og tilpasset den rodebutikken. Jeg kan ikke love, at jeg ikke ændrer i en undervejs. Men her er den foreløbige:

Frøken Rodebutiks 30 day blog challenge Special Edition

1.       Nytårsforsæt (Hey, den kan jeg svare på allerede: Drik mindre i år 2012).
2.       5 Tilfældige facts og et billede af dig selv (hvordan kan man tage tilfældige facts om én selv? Det er da for helvede ikke et lykkehjul. Nå. Hmrf.. Tilfældige facts. Det laver jeg om til: 5 ting i SKAL vide om mig. Som egentlig er helt vildt ligegyldige. Og så sætter jeg det op til 10. Bare fordi.)
3.       En yndlings-pynte-ting i hjemmet, og dets historie (Åh jeg kan mærke I glæder jer til at høre den vanvittige actionpacked historie om min yndlings-pynte-ting og mit første møde på en hylde i Søstrene Grene).
4.       Dit største ønske (puha… Melankolistemning med tilhørende violiner er ved at blive stillet op i kulissen.)
5.       Det sidste du spiste og drak (før eller efter indtagelse?)
6.       Meningen med dit blognavn (åh ja, det undrer nok stadig.)
7.       Historien om, hvorfor du blogger
8.       Vis din håndskrift (Åh Gud dog)
9.       Hvad lavede du i dag?
10.   Ting du altid har på dig (I tasken eller hvad? Nå, det bliver det. Glæd jer. Det gør jeg egentlig også. Aner ikke hvad der er i den).
11.   Noget du har bagt (Dét lægger altså et vis pres)
12.   Et youtube-klip du godt kan lide (jamen jeg er jo youtube-afhængig. Jeg kan da ikke bare vælge ét??)
13.   Et billede du har taget
14.   Din top 3 over mest besøgte hjemmesider (ændrer den til 5. Redtube fortjener at blive nævnt)
15.   Skriv om din personlighed – 3 ting du kan li’ ved dig selv, og 3 ting du ikke kan li’ (kan forbedre) (Her er der fanme lagt op til selv-terapi af den lede slags)
16.   Dit/dine gøremål for denne måned, og hvorfor (1. Get up 2. Survive 3. Go back to bed)
17.   Vis os dit hjem (igen et vis pres – det betyder jo at her skal se pænt ud? Man kunne jo også snyde på tv-kok-måden, og tage billeder dén dag der tilfældigvis ser pænt ud. Men er det snyd? Arh F**k it. Jeg har et meget afslappet forhold til snyd.)
18.   3 ting i hjemmet, du ikke kan undvære.
19.   Tag et screenshot af dit skrivebord (igen, så skal jeg jo rydde op?? Åh jeg fortryder lidt denne challenge nu. Nå. Videre.)
20.   En madvare du kunne leve af (skal jeg virkelig dedikere et helt indlæg til en madvare? Nårh ja, hvorfor ikke. Når jeg man kan skrive indlæg om lort, sex og alkohol, så kan man vel også skrive om mad)
21.   De første 10 sange din Iphone spiller, når den er på shuffle (det kan godt gå hen og blive pinligt)
22.   Noget du har lavet helt selv (øj, den bliver svær. Jeg har da ikke lavet noget selv? Jeg kan jo intet praktisk. Nå, den tid, den sorg. Held og lykke med at klare dén, fremtids-rodebutik).
23.   Et billede der får dig til at smile
24.   En samling du har ( ”vil du med hjem og se min frimærkesamling? Høhøhøhhø..”)
25.   Dagens outfit (uuuh, hvem sagde at rodebutikken ikke kunne være modeblogger? Det gør I sikkert, efter d. 25…)
26.   Vis dine yndlingssko
27.   3 ting du ville tage med på en øde ø (uuh blå-bogsklassikeren – ej! Måske skal jeg have en blå-bog-dag? Sådan lidt tilbage-til-gymnasiet historisk vindesus? Og så alligevel ikke. Den bog gør intet godt for mit ry. Det er noget med læderpiske, dildoer og attitudeproblemer)
28.   Hvor er du om 5 år (dum dum dum duuuuum – dramatisk trommehvirvel. I rendestenen? På en fortovscafé i New York? Højgravid? Til kandidat-eksamen? Uh, det bliver spændende)
29.   Januar-udsalg – Har du fået købt noget? (sikkert.)
30.   Din yndlingsopskrift (Kageopskrift? Ej, det er januar, jeg vi skal tabe os! Strikkeopskrift? Ej, kan ikke strikke. Madopskrift så? Ja, det bliver det. Uh, I er ”up for a treat!” som man siger. Tun og Heinz kan ikke udelukkes.)
31.   Måneden der gik. (En fin afslutning, hvor den lille pakke kaldet ”The challenge” bliver lukket, og forsejlet med en fin lille sløjfe.)
Glæd jer.

Godt nytår!

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar