Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 14. januar 2012

Lalala (i total mangel på bedre indlægstitel)

Der var engang en fattig studerende, helt uden inspiration til dagens indlæg. Og den studerende var mig.
Jeg har besøg af min mor idag. Min maniodepressive mor, der på nuværende tidspunkt nærmest hænger i gardinerne, mens hun er ved at omsortere mit skab, fortælle om sin stuekammerat Henning fra sit behandlingshjem, der ikke kan lide gule ting, lave kaffe og synge Whitney Houston-numre. Jesus. Det går vildt for sig i Husum - Lydniveauet fra rodebutikkens egen lejlighed, blandes med naboens (meget)-før-fest-trance-musik, og når decibelhøjder der minder om Kulørbars, en fredag nat.

Ej, det er nu ikke så ringe. Vi er netop hjemvendt fra konditori - kalorier helt ind i næste uges beholdning er blevet ædt idag, men var det hele værd. Jeg løber jo også imorgen. Måske. Se lige:


Nok om det. Nu til dagens challenge, som er 3 sider du besøger mest (eller 5 som jeg i min magt har ændret det til - jaja, I skal jo have noget for den tid I bruger her i Rodebutikken - satme om I skal vide hvor jeg surfer når jeg ikke beundrer mine egne blogviews):

1. Facebook (Doh. Jeg starter dagen her, slutter dagen her, og tilbringer ligeledes al tid derimellem her - Jeg er stalker by nature, og dette gen pirres hver gang de blå farver toner frem på mac'en. Hele verdens fælles tidsfordriv. I love it)

2. Bloglovin' (Følger med i ret mange blogs selv, og her sidder jeg -igen- og snuser rundt i andre folks liv. Altså hvad er det med mig og snageri?! Nå. Videre)

3. Youtube (Åh du, min selve humorens kilde - roden til alt ondt, alt godt, alt pinagtigt og grinagtigt. Musik, fjollerier, tv-klip, nostalgi og melankoli.) Her bruger jeg ofte lang tid, og kan komme rundt i de underligste afkroge - seriøst, prøv at klikke jer rundt på de underlige videoer - man ender de sygeste steder. Jeg har allerede set japanske ørelæger fjerne ørevoks, doku om stoffet Crokodil og Jumping Jack fails. Linker kun til den sidste. De andre er for klamme. (Dog ved jeg at minimum en brøkdel af jer vil gå ind og søge på det om lidt - og gør det endelig. I skal bare sikre jer, at I er færdige med eventuelle måltider.) 

4. Min internetbank (Kun lige når jeg tør. Men bliver ofte nødt til det, for desperat at dække latterlige impulskøb, lige fra kagesprøjter (!?!) til klippekort, kalendre og sko. Et under at jeg stadig får lov til at arbejde i banken med det seriøse dankort-rape jeg har kørende.)

5. Redtube (A girl got needs! Dog passer jeg lidt på efter tidligere episoder med lettere overforbrug) 

Det var det. Derudover er der naturligvis et hav af andre fuldstændig ubrugelige og tidsrøvende internetsider jeg bruger, men dem kan vi tale om en anden dag.

Nu vil jeg igen overlade opmærksomheden til min mor, da hun hænger over mig, mens hun i akrobatisk-entusiastiske hop fortæller noget om en elefant i en film, og et sengesæt hun har set i H&M. Det bliver en lang aften kan jeg mærke... Og eksamenslæsning siger I? Imorgen (jeg når det jo aldrig. Christ.)

// Over and out!

1 kommentar:

  1. Godt indlæg, som jeg sagtens kan relatere til !

    Tjek min blog for en mindre dosis sort hvid foto og en større dosis rødt hår!

    Hilsen Gittemary.

    SvarSlet