Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 13. november 2011

Pinligt? Neeeeej...

Antal pinligheder: 1
Antal grublerier over fødselsdagshilsen til S (læs mere her): 1.000.000
Antal hold-kæft-hvor-er-han-lækker-moments (møntet på hhv. NZ, ham der kokken fra 4-stjerners middag og random interviewet fyr i Berlingerne): 6
Antal sms'er til x-kæreste: 1
Antal sms'er retur fra x-kæreste: 0 (FML)

Pinligheden.. Ej det er altså næsten så pinligt at jeg ikke tør skrive det.. Har med vilje undladt det, da det faktisk er lidt tid siden, men må jo ud med det.
Sagen er jo den, at a girl has needs. Jeg har ihvertfald, og af og til, surfer jeg lidt rundt på redtube og ser mig lidt omkring, efter lidt... inspiration. Enough said. Så det gjorde jeg så, og havde da et par vinduer åbne på mac'en, da nettet begyndte at hoppe af og på hele tiden. Jeg blev selvfølgelig mega irriteret, og ringede hidsigt ind til Telia, som administrerer mit internet. Forklarede i høje vendinginger og med tilhørende gestikulerende bevægelser for ekstra effekt om problemet, hvortil, hvad jeg forestiller mig er en lille bebumset brille-nørd, konstaterer med en slesk dreven: "Det er fordi dit net er lidt overbelastet". Jeg svarer: "Det er det da overhovedet ikke!" Og så er det så han svarer (og her kan man bare høre at han smiler): "Jeg kan se adresserne her hos mig, og der er da en del åbent.." Room for totally vanishing in embarrassment. Fik meget hurtigt fremstammet, at så måtte han da gøre noget, og han lovede at rense min internetlinie. Mange tak, og så lægger jeg bare på, og synker i jorden. Hold nu op altså. Hvor dum har man lov at være i eget navn? 100 at jeg var dagens kaffepause-underholdning. Kan lige se det for mig. Øv altså.

Har stadig ikke fået formuleret tillykke-hilsen. Gør det om lidt...
Tror lige jeg vil æde mig tyk og fed i kage først.

// Over and out

2 kommentarer:

  1. Jeg liker, hvis det er muligt!
    hahah.. Hvor er det fantastisk!

    Kan lige dele en lille historie, fra da jeg, i sidste, uge skrev tillykke til eksen, havde også brugt ret lang tid på div. overvejelser, og valgte en ret plane besked, hvor jeg bare skrev "tillykke, håber du får en god dag," kl. 23, total I-dont-really-care-attitude. Morgen efter modtager jeg så en besked hvor det står "Jo tak, det var bare en fantastisk god aften, livet som single er bare for vildt, den frække bartender flirtet med mig hele aften, og vågnede da self. også op i hendes seng. hvis du forstår.. ;) haha."
    JAMEN JO TAK FOR INFO, IDIOT.

    SvarSlet
  2. Hold da lige kæft for en spade! Store idiot! Det siger han da kun for at gøre dig jaloux. Hvor er han da bare en røv. GODT du ikke er sammen med ham mere, han er da en taberabe.

    // Rodebutikken

    SvarSlet