Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 12. december 2011

Mandag, siger du?

Glædelig fucking 12. december.

Jeg er sur idag. Jeg kan ligeså godt sige det med det samme. Jeg gider ingenting, alt driller og alt skal i det hele taget bare skride af helvede til. Nå. 
Jeg ved faktisk ikke lige hvorfor jeg er sur. Jeg er jo blevet rask (langt om længe), min opgave er færdig og klar til aflevering, jeg får min Iphone i denne uge (forhåbentlig), og NZ kommer snart hjem. Men alligevel.
Det er nok fordi det er koldt, det er mandag, jeg skal arbejde til kl. 21.00 og cykle hjem, jeg er træt og ugidelig, jeg har ikke fået sex i 3 uger, og jeg har fået en bums på kinden (på kinden?! Er det overhovedet lovligt. Og jeg har aldrig bumser. Og så vælger den lige at rodfæste sig på højre kind. Øv altså). Så som I kan høre, er der meget galt. Vi helst bare spole frem til imorgen. Eller onsdag. Ja, onsdag er god. Der skal jeg hygge og spise med mine veninder. Dét glæder jeg mig til.
Men der er lige nu, læææhææænge til onsdag, og her sidder jeg og sumper. Nå, må videre. Det går jo ikke det her. Op med humøret! Skal jo finde det der julestemning. Hvilket nok ikke lige bliver idag, ved nærmere eftertanke. Allerhøjst først i aften når jeg endelig kan lægge mig i min dejlige seng, tænde stearinlys, og flade ud.

På nuværende tidspunkt: 9 timer +/- to go. Great!

// Over and out
12. december
En lille pin-up girl til at få varmen på. Det er sådan jeg skal se ud, når jeg ser NZ igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar