Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 4. december 2011

Forsømmelse!

Eej jeg vidste jo jeg ville fucke up. Nå, nu leger vi lige at det er d. 3. december ikke? Fraaaa nu af!

Glædelig 3. december!
Det er lørdag, julefrokost med mægleren gik godt - MASH er så absolut anbefalelsesværdigt. Man vælger selv sit kød, og det er så lækkert at det smelter på tungen. Regningen blev så også 4000 kr. Men lækkert, det var det. 
Showet efter var også virkelig sjovt, faktisk. Så alt i alt en udmærket aften. 
I aften skal jeg til tøsejulefrokost med en gruppe af mine veninder, hvilket jeg også tror bliver meget hyggeligt. Stille og roligt, da jeg jo skal arbejde imorgen. 

Hav det fantastisk!

// Over and out

 3. december
Jeg ved godt, at billedet ikke ligefrem er julet, men leg lige med ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar