Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 30. november 2011

Røv for dig, og Røv for mig...

... Røv for Norges laaaand! (Fin omskrevet lille Per-sang, i dagens anledning).

Fanme om S's idioti ikke har nået nye højder. Sidder pludselig med neurotisk frygt og udpræget harme over hans seneste move. Hvad har han nu gjort, tænker I sikkert? Kan det blive værre?
Ja det kan det godt.
Sidst vi var "sammen" har røvbananen (og I tror det er løgn- gid det var) taget et billede af mig uden jeg vidste det, mens jeg udførte, hvad jeg vælger at kamuflere som genitalie-oral-massage (klokken er jo trods alt kun 10.30). Ja, I ved godt hvad jeg mener!
Og det vælger han så triumferende at skrive til mig søndag at havde taget det. Øh nå - og gider du slette det?? Hvem fanden tror han at han er? Årh jeg magter ikke engang at skrive mere om det.

Og så har X i dette øjeblik helt nonchelant smidt en regning på bordet på 900 kr. PR. PERSON for el i vores fælles lejlighed. Jeg gider ikke mere. Hvor skal jeg så lige få de penge fra?
Jeg er jo fattig. Ultra ultra fattig, efter den kære Özlem's mening faktisk. Tænk at jeg overhovedet får det til at løbe rundt. Men det kan jo så også gå hen og blive et problem nu, med endnu en lorte-regning. For helvede altså.

Tilladelse til at tude?

// Over and out - fra hende der ser sin planlagte shopping-selvforkælelsestur i eftermiddag, forsvinde ud i horisonten. RØV.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar