Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 6. oktober 2011

Sidste 24 timers observationer:

Inkl. Sørglighedsgrader.
  • Æblemanden er død (Steve Jobs til de langsomme). Sørgelighedsgrad: Semi-sørgeligt. Det er lidt en æra der er slut dér.
  • Jeg bliver stadig skæv af vandpibe. Sørgelighedsgrad: Anti-sørgeligt. I virkeligheden ret fedt at kunne få et kick af noget så uskyldigt. Stadigvæk. Efter års intenst, nærmest afhængige forbrug. Årsagen til denne observation kommer af en aften-cafe/vandpibe-date med gammel ven igår. På Beduinbar. Skide hyggeligt.
  • Det er d. 6. og jeg er i minus. Sørgelighedsgrad: Maxi-sørgeligt. Overtræk kommer i direkte forlængelse af ovenstående vandpibetur. Da jeg ikke orkede at finde tog/station/bus igår aftes inde fra byen, og kom til at tage en taxa. Dumt. Men utrolig rart i det øjeblik man sætter sig ind og bare bliver fragtet. Lidt ligesom at tisse i buskerne: Rart nu, men senere fortryder man det inderligt.
  • NZ skrev en meget sød, helt nede på jorden du-er-bare-skøn-besked igår. Med tilhørende "kys og kram" til sidst. Har han aldrig skrevet før. Nuuuurh. Sørgelighedsgrad: Mega-Anti-Sørgeligt.
  • Det er regnvejr. Sørgelighedsgrad: Sørgeligt. Regnvejr er deprimerende. Med mindre man sidder i svesnk bræddehytte foran pejs med tilhørende isbjørnetæppe, sin elskedes arme omkring sig, og vin på køl. Ja, jeg ser for mange amerikanske film.
  • X-chef er blevet kærester med nuværende chef: Sørgelighedsgrad: Blanding af antisørgeligt og semi-sørgeligt. Fordi x-chef jo så er bleve nødt til at smutte fra arbejdspladsen. Og han var bare SÅ sej. Men de er bare søde sammen. Så det er okay. Og så siger rygtet at han havde arrangeret karet-tur i dyrehaven som overraskelse til hende, med champagne og hele svineriet. Det vil jeg også ha'.
  • Jeg har 9-9 arbejde idag. Først til kl. 17 hos mægleren, og så til kl. 9 i banken. Sørgelighedsgrad: Mother-fucking-sørgeligt. Mest fordi jeg er træt, fryser, har ondt af mig selv, og vil hjem.
That's about it.

Nu vil jeg forsøge at magte denne dag - og bande over mig selv for ikke at kunne li' kaffe. Eller bare latte i det mindste. Øjh. Jeg bliver aldrig voksen.

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar