Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 14. oktober 2011

Selvransagelse part II

Hvor var det nu vi kom fra...

O - Ommer: Kan man ikke få en ommer? Bare nogle gange?

P - Praktikopgave: Skriver ikke sig selv. Så ved vi godt hvad jeg skal bruge lørdag på..

Q - Qvinde?: Hvad fanden starter med Q? Ej. Det gider jeg ikke. Q er boykottet.

R - røvbanan: Chef der ikke bare giver mig fri. Nu.

S - S-man: Sms-marathon forsætter. Dunno what to do. Egen fejl. Øjh...

T- Turbonar: Ny-opdaget yndlingsord.

U - Uddannelse: Hvorfor er der så mange fede ting i verden man kan læse?! Jeg vil læse alt muligt, og har kun så lidt tid at gøre det i.

V - Vintervejr: Rimfrost på græsset, og jeg måtte trække i både tørklæde, vanter og vinterfrakke imorges.

W - Woman: Mit abonnement på dette redder minimum én dag om måneden.

X - X-kæreste: Næsten helt ovre ham. Lige bortset fra, når det er dagen før efterårsferien, og det er kulturnat, og man havde en kærestetradition med at skulle tage ind til byen sammen og hygge på dén dag. Så vender sorgerne ligesom tilbage med 400 km/t. FML.

Y - Yndlingscitat: Disse dage er det: "Absolut frihed er det samme som absolut meningsløshed, for mennesket er kun menneske i kraft af talrige afhængighedsforhold." ( H. C. Branner)

Z - Zebra?: Jeg ved ikke hvad der ellers starter med Z. *** Zealand?

Æ - Ææææh:, hvad sker der lige her i det her liv?

Ø - Øøøøh: det ved jeg ikke...

Å - Ååååh: Gud...


// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar