Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 14. oktober 2011

Selvransagelse..

Jep. Det er der brug for. Vi tager den i alfabetisk rækkefølge. For overskueligheds skyld.

A - Afhængighed: Jeg lider åbenbart af hvad der kunne forveksles med afhængighed af pinlige/dumme/idiotiske/åndssvage/tåbelige oplevelser. Hele tiden. Altid. Var sammen med to dejlige veninder igår. Den ene sagde at jeg havde oplevet omtrent lige så meget på de to år jeg har kendt hende, som hendes veninde hun har kendt i 14 år. Nårh ja. Men altså. Gotta take some chances right? (Nej, du lider bare af...)

B - Bad judgement: Jeg kan bare ikke skille de gode ting fra de dårlige. Er der nogen der har nummeret på Jesper Fårekylling? Jeg har brug for en lille hjælper..

C - Cravings: Jeg har skiftende cravings. Sidste uge var det ferskner. Igår var det karry. Idag er det pizza. Og det nægter jeg bare at bukke under overfor! Virkelig! (hvis jeg nu løber en tur inden aftensmad, så ku jeg måske godt liiiige smutte forbi pizzamanden? Hvis jeg cykler. Og bestiller hos ham helt nede ved torvet?)

D - Druk: Noget jeg er i serious need of. Kom nu med den hvidvin. Og en at drikke den med. Bare en eller anden. Helst hun-køn. Så kan jeg da ikke lave flere fuck-ups.

E- Ebay: Ingen penge, men har lige fundet endnu en gadget som jeg godt synes kunne finde vej til mit hjem.. Køber det sikkert om et par timer, når jeg ikke længere kan kæmpe mod trangen til at trykke på "Buy". Hvorfor skal det være så nemt?? Lav dog en 2.grads-ligning eller noget, som du skal løse inden du kan lægge varen i kurven. Så ku' det nok være mængden af impulskøb ville falde, i mit liv.

F - Fuck-ups: Mange.

G - Gravhunden Nadia: En blogger der hjælper mig igennem alle de nedern dage med sin skønne og ligetil humor. Låååve <3

H - Hell of a life: Ikke så meget mere at sige.. Yndlingssang at the moment.

I - Instant Noodles: Min aftensmad i weekenden. Det bliver vildt (hvis jeg altså holder stand mod pizza-craving)

J - Ja-hatten: Måske skulle jeg til at lægge den lidt på hylden og geare lidt ned? Hmm?!

K - Kys: Underligt at man kan tillægge sådan en lille følelsesudveksling/gestus så meget magt. 

L - Liv: Besværligt.

M - Mad: Noget jeg virkelig går op i for tiden. Har faktisk tabt 4 kilo! Wuhuuu. 5 kilo mere og så er jeg på før-3.g-vægt.

N - NZ: Kærlig, sjov, maskulin, moden, ærlig, ambitiøs, generøs, betænksom, sexet, mystisk, intelligent, romantisk, legesyg, tænksom, alvorlig, arbejdsom, saglig, og helt igennem forvirrende. Pyyyha...

Puuuh.... Forsættelse følger.

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar