Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 17. august 2011

Så'eh det onsdag..

.. Den replik vil jeg for evigt huske. Den er fra "kærlighed ved første hik", hvor Viktor ved at Anja har lovet at gå i seng med Peter om onsdagen. Og den skæbnesvangre dag kommer, og Torkil siger: "såååeeh det onsdag". Hvor underligt er det ikke lige at kunne det i hovedet??
Nå, men det passer i hvert fald idag.
Og idag skal jeg til kombineret fødselsdag og afskedsfest hos min veninde som (også!!) skal et halvt år til udlandet. Sig mig, er det den nye sort eller hvad? STOP DET, blev der sagt!
Nå, men har vendt lommeuld og sparebøsser og skrabet lidt sammen til noget jeg kan være bekendt at give hende. Er så broke. Men jeg har da lavet en gave. Som er en lille kuffert med "survival"-stuff til hendes ophold.

Ikke engang kan jeg lave en gave, uden at den også ligner en rodebutik. Hah. Men så ved hun da at den er fra mig.

Er desuden helt høj ovenpå min arbejdsdag idag- jeg fik lov at tage ud på en ny sag og skrive beskrivelsen af den, helt alene! Hvor fedt er det ikke lige?! (okay, I kan måske ikke se det fede i det, men det handler om tillid og ansvar og det er pisse fedt. Især når jeg slet ikk fortjener det, fordi jeg sad på face i to minutter og holdt 35 minutters pause i stedet for 30. I know, jeg er total revolutionær.) Anyways, så var det bare så sejt at få lov til. Imorgen skal det lige godkendes af mægleren og så kommer den på nettet! Seeejt.

Jeg vil hoppe op på min havelåge af en cykel (åh ja, lige siden jeg så den fedeste cykel oppe ved biblioteket igår, har jeg hadet min gamle dumme cykel), og smutte ind til fødselsdag. 

// Over and out - nu på vej mod fødselsdagsmuffins, kakao og hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar