Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 21. august 2011

Fint besøg..

.. fra selveste Bitterfissen. Jeg er beæret. Men læs endelig med, hvis jeg kan kapere at være lidt mere underholdende og mindre intetsigende end resten af "Blogstilstanden" - Er der nogen der gider mig forklare det ord på et tidspunkt?
Anyhow er mit sidevisningstal gået i vejret efter jeg blev nævnt derovre, hos frk. B, og jeg fik oveni købet svar på det spørgsmål jeg spurgte om i et tidligere indlæg. Win win. Bortset fra, at jeg nu har jublende præstationsangst for at skrive noget som helst. Uha uha. Mit liv er jo bare en stor rodebutik (surprise, surprise). Nå, men fik svar fra hende frk. himmelgrå der, og jeg synes altså hun er underholdende. Især fordi jeg tænker at hun må være totalt killer i krisesituationer. Der bare sabler alle kommentarer på bloggen ned, flår samfundsdebatter i små bitte bidder, og oveni købet sikkert er et sandt beast i ulvetimen nede i netto. Man må sgu være en hård negl når man har trods-alderbarn og tvillinger. Jesus Kristus.

Jeg vil nyde at jeg, trods alt, kun er hidsig når jeg:
- taber i spil (mest de der paratviden-spil. Ludo er jo rent held. Men bliver bitter alligevel)
- finder ud af at der er udsolgt af pære/banan yoghurten i Rema (Og ja, det skal være yoggi. Cheasy my ass)
- Har spist i sengen og opdager konsekvensen.

Og sikkert også en masse andre ting. Men lige nu er jeg egentlig bare glad i låget.

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar