Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 25. juli 2011

Nyt from down under

Jep, det er nemlig lige hvad der er. Rodebutikken her fik endelig skype til at virke- over telefonen dog, men det virkede, og jeg fik talt med NZ. Det var bare SÅ fedt! Jeg fik endda set hans ansigt og hans smil, og det var guld værd. Vi fik talt om løst og fast, og jeg fik et indblik i hans fnatastiske oplevelser, lige her i min egen stue. Soo:

Dagens opture:
1. Skype-samtale med NZ
2. At jeg den næste uge har Berlingerne, da min far er på ferie og har omdirigeret abonnementet
3. At jeg slet ikke græd igår (den holder også idag- håber jeg)

Dagens nedtur:
1. At jeg stadig ikke har appetit, og indimellem savner X så frygteligt, at det gør helt ondt.

Puha. Nå, men for hver dag der går, tror jeg på at det hele bliver lidt bedre. Nu vil jeg have mig et langt bad og derefter muligvis sidde og savle over den Mac jeg SÅ gerne vil have.. Sammen med den nye sommerfarve 557 neglelak fra Chanel.. Suk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar