Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 26. juli 2011

It's gettin' hot in here..

So take of all your clothes!
That's right. Bortset fra at det ikke sker. Talte med NZ idag. Mr. Big. Mr. Unreachable. Han er som en sæbe der bare smutter ud af hænderne når man bedst tror man har ham. Okay okay, lagde godt nok lidt meget op til at han skulle sige noget sødt, og han spiste mig af med en venne-kompliment (Frøkenens ordbog: Vennekompliment: En kompliment du kunne have fået af et familiemedlem eller en ven- fanme ikke fra NZ!) Dog sneg der sig til sidst i samtalen en lidt lummer stemning ind, der hjalp på humøret. Soo, hot in here, but cold out there.
Anyways, så var det som altid rart at høre fra manden. Han har nogle billeder fra hans afskedsfest som han vil vise mig.. uuuh. Spændende. Det har jeg selvfølgelig mega overfortolket, og forestiller mig at han har siddet og vold-savnet mig da han så billederne og nu vil dele dem med mig for derefter at fortælle HVOR meget han savner mig. Mmm.

Og back to reality: Har  tonsvis af vasketøj, skal på arbejde om lidt, gider overhovedet ikke - har et utroligt lidt udfordrende job i en bank om aftenen som phoner- jep, jeg er den minoritet som konsekvent hades af alle i hele det danske ganske land. Havde overvejet at finde noget mere meningsfyldt, men der har lige været lønforhøjelse (45%  oveni hatten, jo tak) så jeg bliver lidt endnu. Jeg ville jo gerne have råd til den Mac..

Jeg vil smutte ud  i den store verden, nyde at jeg er til, ikke er blevet massakreret i Norge (puha.. Gav mig lige stort minus på international-udviklings-kontoen - tænk at der stadig findes så primitive mennesker) og at det ikke regner idag! Livet er herligt - Hot or not!

//F.R.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar