Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 1. februar 2014

Dirty Laundry

Stod i formiddags ved en skillevej i mit og Bornholmerens forhold.

Det var vaskedag. Jeg har siden torsdag levet mit liv i Vanløse, og havde derfor efterhånden en lille bunke vasketøj. Jeg tøvede ikke en kende med at smide træningstøj, jeans og sokker i IKEA-posen, der i forvejen indeholdt alt hans vasketøj.

Men så lå de der.


Trusserne.





… Skal man smide dem i? Kan forholdet klare det? Er vi nået dertil endnu?

Vidste faktisk ikke, at det var så stor en deal for mig. Og så alligevel. Who are we kidding? Pigetrusser er ikke altid lige lækre og sexede.

Men han ser dem jo (og tager dem glædeligt af undertegnedes korpus) hver dag, så hvorfor ikke?

Eller er det alligevel for intimt, at han måske/måske ikke ser dem, liggende der i bunken?

Må indrømme, at jeg tænkte længe over det, før jeg endelig besluttede at smide dem med. Bare sådan helt hurtigt lade dem glide ned langs siden, ind nederst i bunken mellem tennissokker og sengetøj, med blikket vendt helt unaturligt væk fra gerningsstedet. Og så naturligvis kun de pæne af dem. Resten kommer stadig med hjem til Nørrebro og får en tur i industrivaskemonstret, med ekstra kraftig centrifuge og Billedbladet fra august 2002 liggende kækt på toppen.

Så håber jeg bare, at han også er nået dertil i vores forhold, hvor beskidt undertøj er en "no beggie"… Eller flipper mænd bare ud over den slags?

Puha…

Måske er det bare mig der er sart - muligvis også fordi jeg var gennem nøjagtig samme tankemønster da tamponer og bind flyttede ind i badeværelsesskabet..


// Over and Out

4 kommentarer:

  1. kvinder er så små og fine på den måde
    så dejlige
    at mænd kun ka elske os

    SvarSlet
  2. Hahaha hvor er det sødt - her var det så min kæreste der havde svært ved, at smide sine boxershorts til vask her. I lang tid gik han med når jeg havde vasketid, for selv at smide dem i vaskemaskinen! Nu har jeg så fået lov til at gøre det selv - no beggie ;)

    Jeg tror bare man skal huske sig selv på, at det nok er de færreste der vender undertøjet på vrangen, for at se hvor beskidte de er. Og hvis de gør, så er det nok lidt selvforskyldt, ikke? ;)

    SvarSlet
  3. Haha åh ja kære Rodebutik. Forstår dig fuldt ud.

    SvarSlet