Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 1. oktober 2013

Family tour 2013

Ja, så overlevede jeg også dette års familietur.

Med ligeså lave forventninger til dette år som sidste år, kunne det umuligt blive værre. Havde desuden den søde Bornholmer med denne gang, til at bakke mig op (noget andet er så, at det måske virker en smule banegårdsagtigt med en ny kæreste igen i år? Anyways.)

Det gik faktisk ok. Kussen og X dukkede ikke op. Men det gjorde Kussens mor- akavet, stift og falsk må være passende tillægsord til dén del af turen.

Næste "tæl-til-10"-faktum var, at der ikke var værelser nok.

"Men det havde årets arrangør da heeeeelt styr på, der er jo en sovesal!"


......



... you got to be f*cking kidding me.


Men nej nej. Inden jeg fik stavet til røvguitar, stod jeg med min taske, bornholmeren i ryggen, og så ind i 10*10 meter sovesal, med gamle skjoldede madrasser, spindelvæv i hjørnerne og gammelt slikpapir der havde ligget der siden sommeren '86.

Og der skulle vi så sove, plus mine søskende, mine kusiner, min fætter, hans kæreste og min faster, som åbenbart også havde tabt i den hemmelige værelses-lodtrækning.

Behøver jeg sige, at jeg gik rundt med bankende tinding og muskeltrækninger om mundvigen de efterfølgende timer?

Men men men. Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.Det gav nemlig mig og bornholmeren anledning til at tage endnu et lille udendørseventyr, mens de andre sov.
En lille tur under stjernehimmel (koldt!) og en tur i fælles-spisesalen (bedre) peppede det hele lidt op, og gjorde det hele mere tåleligt.

Er dog alligevel glad for at være hjemme, selvom det betyder uendelige dage bag kassen med et dagligt soundtrack indeholdende sure ikke-dansk-talende damer, børnegråd, dårlige butiksjingles og BIB BIB BIB-lyde.

Livet er herligt.

// Over and Out

1 kommentar:

  1. AH hva. Frk. Rode :-)

    Numse-erotik i spisesalen? ;-)

    Det er virkeligt fresh! You rock!!!!

    / Maria

    SvarSlet