Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 8. marts 2013

It's Happening

Har set lejligheden igen idag. Nu med far. Som egentlig synes den var fin, og kun blev semi-sur da jeg fik listet ind, at jeg skal flytte inden d. 1.

Men hvem behøver også mere tid?! Jeg er efterhånden skilled på den måde. 5 flytninger på 4 år giver altså en vis rutine.

Bornholmeren har sagt han gerne vil hjælpe. Jeg er bare usikker på om det bare var fordi at "det skal man sige" eller om han rent faktisk mente det. For det betyder jo at han skal møde min far. Sådan rigtigt. Man kunne selvfølgelig kalde ham "min ven", men er det ikke lige lovlig 1950'ies?

Anyways. Så skal jeg jo igang med at pakke. På den lede måde. Dammit.

Tror lige jeg venter 5 minutter, nyder at jeg idag har set de første vintergækker, og ser lidt på billeder af MIN nye lejlighed på Indre Nørrebo. Love!




// Over and Out

2 kommentarer:

  1. Jeg tror han mener det. Alt peger på at han virkelig vil dig, hvilket indebærer at møde din familie (hvilket han godt ved). Og hvad er bedre end at møde din far under afslappede former, hvor de begge bare er der for at hjælpe en person der betyder noget for dem. Det ville jeg da foretrække any day, frem for et opstyltet "Første Møde".

    Desuden får du bare hovedpine, hvis du spekulerer over om han virkelig mener hvad han siger, hver gang han er villig til at hjælpe dig med noget.

    Jeg kan fortælle at min kæreste altid at slæber de tunge ting (aka kasser, poser fra supermarkedet, you name it) ganske frivilligt. Så føler han sig mere maskulin. Hvis jeg ikke var en "svag" akademiker før, kan jeg næsten ikke undgå at blive det nu ;)

    SvarSlet