Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 25. januar 2013

Arbejd' Arbejd'

I får lige en hurtig update, inden jeg (igen) skal på arbejde. Jeg har indtil videre arbejdet 47 timer denne uge, og så tager vi lige en tur mere idag. Så skyd mig dog... Men det er gode penge, og det er jo faktisk ikke til at klage over.

Mht. ham Handy-manden, så var jeg jo lidt presset i søndags. Han ville snakke ud, og jeg sagde at det kunne vi godt, men så måtte det blive idag, for jeg havde ikke tid før. Hele ugen er han så gået amok i små, irriterende "god arbejdslyst Skat"-beskeder og andre provokerende signaler.

Og det kan godt være det lyder snobbet, men jeg kan simpelthen ikke klare folk der kalder mig "skat" uden de har "ret" til det. Giver det mening? Det er et meget intimt ord for mig, så jeg bryder mig bestemt ikke om at blive kaldt det af en jeg ikke ønsker skal gøre det!

Anyways. Her til morgen har han så skrevet, at han ikke behøver en snak alligevel, men bare "vil sige undskyld for sidste weekend". 'Amen for helvede. Kan den mand andet end at sige undskyld?! Han spurgte derefter om vi skulle ses alligevel.
Jeg sagde nej tak. Magter ikke hans hundeøjne og undskyldninger og "skal vi ikke prøve igen"-enetaler. Bum.

Er desuden halvdød efter denne arbejdsuge. Banken er blevet væltet efter denne uges finansielle uroligheder, så jeg har kørt 12-timers vagter, hvor jeg først er kommet ind ad døren kl. 23.

Derfor tror jeg, at jeg tager en MIG-aften i aften, når jeg endelig er hjemme igen.

Imorgen skal jeg mødes med Bedste Ven for at prøve at finde ud af, hvad de blomster der betyder. Håber ikke at det betyder mere end "hvor er du sej, tillykke med Bacheloren".

... Hjælp.


// Over and Out 

2 kommentarer:

  1. Godt du sagde nej tak til at ses med handy, han virker altså virkelig pinligt desperat efter din opmærksomhed. Jesus...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør han virkelig. Det er pinligt!

      Slet