Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 2. december 2012

Bring on the f**king Christmas

Jaja. Jeg er her igen. Skulle lige vende vrangen ud på mig selv, sove en hel masse, drikke hvad der svarer til vandbeholdningen i en nigeriansk landsby på en uge, og ynke mig selv.
Yeah, I did drink all right.
Tog hjem til min veninde, drak et par lunkne gyldne damer, og tog så på mexibar. Og på mexibar var der happy Hour. Enough said.

En drink blev til mange - faktisk så mange at jeg kun nåede at tage billede af en enkelt før jeg fik for travlt med at bage på en fyr der hed Tore (?!).

Tore var en gut fra Haslev der netop var flyttet sammen med en anden gut der hed Flemming, i Valby. Vi brugte så lige de første tyve minutter af vores bekendtskab på at fnise over at hans ven hed Flemming - det endte faktisk med at han måtte vise sit kørekort før vi troede på ham. (Seriøst. HVEM døber sit barn Flemming?! Han var kun 26!)

Meeeen så blev jeg lidt træt af Tore der læse Antropologi og talte flydende spansk og i øvrigt havde utroligt travlt med at tale om sine planer om at redde verden. Så jeg skrev til S (I KNOW!).

Men det blev ikke til noget. Han var sammen med en ven fra Vejle, så ingen bootycall til mig.

Så kl. 02.30 valsede jeg hjem til Husum med vodkaånde og mascaraen hængende nede ved albuerne.

What a night.

Men tror nu alligevel det var et udmærket trin i vejen mod total hjertesorgshelbredelse (eller hvad det hedder) selvom igår var så hård at jeg egentlig bare lå og havde ondt af mig selv det meste af dagen. Havde kun lige overskud til at halte hjem til min far for at få mad, og fik til gengæld en lækker adventskurv med hjem:
Adventsgaver, hjemmelavet musli og en for-julegave i form af Jussi Adler Olsens "Alfabethuset"

Anyways, jeg har ikke så meget at sige - jeg er lige ved at bage småkager og er i det hele taget lidt ideforladt. Hvis I leder efter lidt humor, så hop her forbi. De skønne damer har gang i en juleføljeton, som jeg i hvert fald ikke skal gå glip af!



// Over and Out

1 kommentar:

  1. Hvor blev indlægget fra i går af? Når jeg går ind på siden, står der at det ikke findes mere?

    SvarSlet