Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 7. oktober 2012

Og så fløj tiden

Så er det sgu søndag! Undskyld, men hvor blev ugen af??
Vender ryggen til, tager opvasken, drikker en latte og BOM! Så er det søndag. Oh well.
Føler faktisk ikke jeg har lavet noget særligt. Udover ovenstående, hængt lidt ud oppe hos sundhedsvæsenet, og arbejdet til bevidstløshed. Fredag forsvandt sammen med lidt rittersport, thai og vingummier, lørdag lidt på samme måde med besøg hos svigermuts, og nu sidder jeg her, søndagsflad og helt forpustet (både fordi jeg lige har løbet 6 km og fordi ugen er gået så stærkt).

Skal dog ud og shoppe senere med min far (Han gav mig jo et "gavekort" til en far/datter-køber-hvad-datter-har-brug-for-mens-far-betaler-dag). Glæder mig. Og så er der vist noget med et bachelorprojekt som jeg snart skal have styr på. Men altså. Alle ved at man ikke kan tænke om søndagen. Mandag er meget bedre til den slags #Løgn.

Hav en fantastisk søndag!

// Over and Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar