Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 23. september 2012

Nu igen..

Bruger alt for mange penge. Som i ALT for mange.

Her flyder med helt nyt tøj. For det første mine fødselsdagsgaver:

Vinrøde stilletter, Perlekrave, Halskæde med fjer, Vinrød sweater, sort varmt strikket pandebånd, koralfarvet tørklæde - alt fra H&M

Armbånd & Hådelastik fra H&M, smukt halskædevedhæng af sneglehusfossil- gave fra min Bedstefar,
og en helt fantastisk hoptimist i lyserød fra min søde veninde.

Derudover fik jeg jo musicalbilletter og et spa-ophold af søde Handy, samt en vinterjakke, der dog ikke passede mig ligeså fint som modellen. Derfor gav Handy mig bon'en, og bad mig om at finde min egen gave. Det gjorde jeg så:


Det blev til en lækker og utrolig blød grå strik fra Vero Moda, en skøn blazer i sort og med stjerner i foret fra Zara (den opmærksomme læser vil vide, at jeg købte den samme blazer i marineblå i London. Det er den bedste og lækreste blazer jeg har, så da jeg opdagede den herhjemme i sort og i min størrelse som den sidste, slog jeg til selvom den var røvdyr. Men det er vel også en investering... Ikke?)
Til sidst et par skinnende sorte jeans fra H&M og en fin feminin mørkegrå cardigan med palietter på skuldrene fra Vila. Elsker den allerede.  

På vej hjem efter shoppingturen (der i øvrigt lige blev 500 kr dyrere end planlagt), faldt jeg over denne fine ring i Bianco, som jeg naturligvis også lige måtte have med hjem. Skrabede alle mønter sammen, og fandt med nul værdighed lige præcis nok til at kunne købe den. Ekspedienten havde med sikkerhed noget at lave resten af dagen, med mine 2 kg's mønter (inkl. 50-ører).


Og så var der den mystiske pakke som jeg ikke anede hvor kom fra. Og det gjorde det kun endnu mere mystisk da jeg endelig fik hentet den, og der som afsender stod "Brussels Airport" (??!)
Det viste sig så at være nogle gratis hårprodukter fra Pantenes nye hårserie jeg havde bestilt i tidernes morgen. Jeg glæder mig til at prøve det af.

Nå. Men så pga. alt det der kærligheds/begærsforvirring, kom jeg i desperation igen til at svinge dankortet - denne gang bare hjemme fra sofaen:

Tre par af mine yndlingsbukser, et tørklæde og en t-shirt... Ups. 

Nu er det virkelig også slut. Virkelig. Har jo ikke råd til det for fanden! Det værste er, at det altid går heæt amok når jeg er følelsesmæssigt ude og sejle. Men det er jeg jo 90% af tiden. Det gør det fanme heller ikke nemt, vel.

Og nu har jeg allerede en ny craving:

Erbs & Bjerkes "Karla" bag. 399 kr - en del billigere end den originale fra Decadent, og rigtig fin, synes jeg. Har ønsket mig den af min far i fødselsdagsgave. Så er det jo bare at håbe... 



Hvad er jeres mode-cravings pt? Del endelig jeres næste køb, dyrt som billigt. Jeg mangler inspiration.

// Over and Out
  

1 kommentar:

  1. Sneakers. Altid sneakers. Craver nogle brodeaux adidas sko. Men sidder pt og er ret vild med strikken fra Vila du har købt. Og jeans fra River Island. Har hørt de skulle være gode. Eller en virkelig varm vinterjakke. Helst fra Fjeldræven. Også i brodeaux! Og nogle sorte pæne støvler. Og angora strik fra H&M. Og Tørklæde og hue fra Acne. Puuuha. Det lyder altså ret slemt når jeg ser det på skrift.
    Kom også lige til at bruge 500 kr i H&M i går. Ups. Gemte posen for min kæreste i skabet!

    SvarSlet