Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 21. august 2012

Jamen så kender man da hverdagen igen

Er idag startet på sidste semester af min uddannelse, og dermed officielt rykket over i det der kategori Hverdag. Og jojo, det er min hverdag, præcis som jeg kender den, der har indtaget mit liv med 240 Volt.
Det er idag lykkes mig at:
- Gå rundt med mega sort plet bag på mine fine hvide sommerbukser, fordi min cykelsadel åbenbart smitter af

- Sidde til mit nye fag som jeg skal have dette semester, uden så meget som at lytte efter, fordi jeg havde travlt med at ærge mig over, at S har valgt statistik (Jeg ved det. Jeg er et sølle menneske. Alle troede det var et overstået kapitel. Det er det også. Næsten. Snakker næsten aldrig med ham mere. Og har jo SØDE Handy, som jeg er virkelig glad for. Men altså. The Mess with Mr. S er ikke lige til at slippe. Don't judge)

- Vælte på cyklen, midt på Nørrebrogade. Og jeg var ikke engang i fart. Stoppede bare ved et lyskryds, og væltede. Bum. Det kan bare kun ske for mig. Måtte cykle hjem med ildrøde kinder og endnu mere beskidte nu-knap-så-hvide-bukser.

Fint, så. FINT kære 2012. Er ikke helt vild med dig, at du ved det. Du har fanme at stramme op fra nu af. Og med det mener jeg:

Minus:
- Dødsfald
- Akut/ alvorlig sygdom
- Pinligheder (okay, den er svær. Måske for meget at bede om når man har min krop installeret)

Plus:
- Kærlighed (masser af den. Men helst kun fra/til en enkelt mand.)
- Sex (Går fint. Keep it comin')
- Overskud (En dag inde i hverdagen har allerede tæret alvorligt på mit lager)

Håber I alle har fået en god start på jeres hverdag igen efter sommeren.

// Over and Out

7 kommentarer:

  1. Et godt råd fra en der ikke alene er klodset, men også er vokset op på en kæmpe bondegård: Lad være med at købe hvide bukser. Ever.

    SvarSlet
  2. Jeg ved det. Usandsynligt dumt. Troede bare lige jeg ku være med på moden der, med idylliske lyse og pletfri bukser. Well, Think again.

    SvarSlet
  3. Åh, søde Rodebutik dog :D Det er rart at høre at du starte hverdagen med et brag. For midt vedkommende starter den først om 14 dage, men frygter det også lidt.

    P.S.
    Jeg dur heller ikke til hvide bukser, overhovedet. Har efterhånden lært at bruge hvide toppe og trøjer - det var ellers også et no-go før i tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at jeg ikke er den eneste der ikke kan håndtere hvide bukser.

      Slet
  4. Kære dejlig rode-butik .
    Gud hvor har jeg altså savnet dig, ikke fordi du ikke har været aktiv, men fordi jeg har været ude af bloglivet de sidste 2 måneder, både med at blogge og med at læse på andres blogge. så undskyld jeg har været så inaktiv med at kommenterer på dine indlæg, men det ser jo ud som om du har haft det dejligt :) Skønt med ferie ?

    og nej, hvide bukser er altså også et no-go for mig, generelt bare alt hvad der er hvidt tøj er ikke godt til mig, er jo så klodset så jeg spilder altid :)

    Og kender godt det der med de gamle flammer der blive ved med at spøge , tror desværre aldrig det forsvinder :)

    Håber du har det godt
    Louise <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går nok, skønne Louise, dejligt at have dig tilbage! :)

      Slet
    2. Det er dejligt at være tilbage :)

      Slet