Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 24. august 2012

Billeder fra en Hverdag # 4

Kan ikke huske om jeg nogensinde fik vist jer billedet af denne cykelkurv.. Hvem fanden efterlader en croissant dér??

"Autentisk Indisk Take Away" - Kan man da også få uautentisk?

Stillekupéen er lige blevet opgraderet..

Militærcykel! Lidt street alligevel..

Hvem har sat dén ske der? Og hvorfor?

Fantastisk skilt i vinduet hos cykelsmed i Sydhavnen.
Havde forleden dag besøg af ham her. EW!

Og "kom til" at gå på Grannys House og mæske mig i deres lækre kager med Lillebror. 
Udover det har jeg i denne uge set:
- En stakkels bamse hængt op i en elmast
- En mand på en bænk der til forveksling (håber virkelig ikke at han rent faktisk gjorde det) lignede en der sad og ornanerede. Håber han bare rystede en cocio.
- En nybegynder i trans-verdenen (eller bare en mand med virkelig dårlig sans for stil) med skæg, lilla øjenskygge og mavebluse. 

Og så er det jo weekend lige om 5 minutter. Plus det løse. I aften er der fyraftensøl med Handy og hans venner, og imorgen går turen til Udkantsdanmark og Bedsterne. 

Håber I alle får en skøn fredag !

// Over and Out

2 kommentarer:

  1. Ihh, jeg bor lige ved siden af Grannys House og min kæreste er en sucker for deres diverse bagværk fx snegle, frøsnappere etc! Det er en lille perle i hvert fald, deres brunch skulle også være god :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det i hvert fald. Knus-ææælsker Grannys! Hvordan kan du undgå at veje 430 kg når du bor lige ved siden af? Det ville jeg HELT sikkert.

      Slet