Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 14. juni 2012

Tough Hood Husum!

"Gør du det EN gang til, blæser jeg knoppen af dig!"

....


......


..?!!

Såden er min morgen så startet. Jamen hallelujah.
Jeg var såmend bare ude og løbe en lille (motherf**king dræbende og på jeg-hoster-lungerne-op-om-lidt-måden) morgentur, da jeg røg i verbal nærkamp med rockertype.

Jeg lullede rundt på villavejene i Husum downtown, og skulle over vejen ved en almindelig fordgængerovergang uden lysregulering (det lød meget trafikskole-agtigt. Hvad hedder de der overgange med orange lys ellers?!). Anyways, der kommer ingen biler, så jeg begynder at lulle over, da der pludselig kommer en bil med noget nær raketfart imod mig, og jeg må tage røven over skulderen for ikke at blive kørt ned, da han bare forsætter over fodgængerfeltet uden at stoppe. Jeg bliver super forskrækket, og rækker ham fingeren, idet jeg løber videre.

Ser så til min overraskelse, at han stopper (?!), åbner døren, og råber noget efter mig. Men da Krumme går all in på "Man er som man eeeeeer" i mine ører, hører jeg ikke hvad han råber. Jeg sender ham derfor blot et provokerende luftkys, og forsætter ned af en sidevej.

Og hvad gør idioten?! Han følger fanme efter! Han kører over i modsatte bane, op på siden af mig, og begynder en orddiarré der er så voldsom, at jeg får helt lyst til at kaste en pakke Imodium i hovedet på ham.

Ord som "Narkoluder", "Afdankede kælling", "Fede so" og "Narkokælling" (dejlig at høre, at han kan variere) fløj gennem luften, mens jeg egentlig bare gik langs bilen, stadig til et soundtrack af Krumme, hvilket egentlig gjorde det hele ret komisk:

 "... Og så tælle til 10 *Narkoluder!* , og så får man AAAALT deeeet *Kælling!!* man kan liiiiiii'!"

Og så valgte han at afslutte med at råbe, at "hvis jeg nogensinde rakte fuck af ham igen, så ville han kraftedeme blæse knoppen af mig", vende bilen, og køre op på fortovet, og så tæt på mig, at jeg måtte presse mig ind i busken, for ikke at ende under den sænkede WV Golf.

Jamen godmorgen!

SÅ er vi fanme igang i Husum!

// Over and out

10 kommentarer:

  1. Sikke en psykopat. Meld ham!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han var ikke for begyndere. Fik desværre ikke hans nummerplade, så kan ikke melde ham.
      Men vil da indrømme, at jeg løb og så mig lidt tilbage, resten af turen!

      Slet
  2. Arh men altså. Folk skulle virkelig lade være med at få børn hvis de lader dem vokse op og blive SÅ hjernedøde!
    Træls. Og ja, meld ham!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det behøver da ikke være forældrenes skyld, at han vælger at reagere sådan! Synes mere, det er synd for dem!
      Og pyhaa, frk. Rodebutik - godt, jeg bor i Brønshøj ;-)

      Slet
    2. Ja han var ihvertfald ikke et af Guds bedste børn - forældres skyld eller ej.
      Klaphat.

      Haha ja, Benedikte- så er du i sikkerhed! ;)

      Slet
  3. Ej hvor træls at du ikke lige fik nedfældet nummerpladen. Sådan et forpulet røvhul. Må hans røv klø og hans arme være for korte.

    Thank God for Krumme - og så håber jeg du er okay søde!

    Kram

    SvarSlet
  4. Hvor er det sygt! Håber ikke du kommer til at møde ham igen nogensinde!

    SvarSlet
  5. Puha, han lyder som et røvhul. Håber du er okay!

    SvarSlet
  6. Jeg er MEGET sikker på, at en fætter af den karakter, allerede er i politiets kartotek. Og hvis du så billeder af ham,vil du jo kunne genkende ham.

    Ja, det er et festligt blogindlæg, men det er fanme også trusler på livet og den slags kommer man i fængsel for. Meld ham asap - den slags skal du s-i-m-p-e-l-t-h-e-n ikke finde dig i!!!!!

    SvarSlet
  7. Haha, du skriver fantastisk!! Selvom det må have været en ubehagelig oplevelse for dig, for du det ´formuleret rigtig sjovt, så man SLET ikke kan lade være med at grine :D Stor ros

    SvarSlet