Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 15. juni 2012

Svigermonsters

Så er det idag. I aften. Om 10 timer ca, for at være præcis.
Hvorfor skal det alti være så skræmmende at møde svigerforældrene?! Jeg har kamppanikket hele morgenen, prøvet hele mit klædeskab uden overhovedet at finde noget der bare tilnærmelsesvis ser godt ud, glattet hår, krøllet hår, glattet igen, og ellers generelt bare haft lyst til at lægge mig i NATO-stilling og begynde at græde.

...


... For helvede!

Ønsk mig lige held og lykke, ikke?

// Over and out

5 kommentarer:

  1. Årh altså, det kommer jo til at gå fantastisk! De kan ikke andet end at knus-elske sådan en dejlig pige som dig!

    Rigtig meget held og lykke!

    Kram

    (Ps: jeg tror altså du vil være total svigermors drøm med krøller. Krøller er bare SÅ sødt!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak søde! Det gik heldigvis super godt (og jeg endte med at krølle håret! Er sikker på det gav et par point på svigerdatter-kontoen )

      Slet
  2. Good luck søde Rodebutik, krydser alt jeg har!

    SvarSlet
  3. Søde Rodebutik, jeg er sikker på at hans forældre kommer til at elske dig!
    Ellers skal jeg nok krydse alt hvad jeg har (:

    SvarSlet