Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 24. maj 2012

Jeg kan ikke styre det!

Det der kæreste-noget. Jeg er gået helt i selvsving.

Bare de sidste tre dage har jeg:
- Overvejet babynavne
- Set på brudekjoler
- Luret 3-værelses lejligheder på Frederiksberg
- Overvejet efternavnskombinationer, og sandsynligheden for, at han er villig til at smide sit.

Take yourself together, som man siger! 6 dage, rodebutik. I har været kærester i S-E-K-S dage. Hvorfor gør kvindehjerner altid såden? Eller er det bare min? Jeg VED jo godt at ovenstående overhovedet ikke bliver aktuelt det næste laaaaaange tid (også fordi jeg heller ikke er klar! Slet ikke!), men kan alligevel ikke lade være.

Må hellere smutte mod arbejdet, og komme lidt på andre tanker. Selvom Handy fylder frygtelig meget i mit hoved. Igår løb han hele vejen hjem til mig, bare for at give mig et (svedigt) kys midt i eksamenslæsningen, og derefter løbe hjem igen. Han er altså bare sød.

Hav en skøn torsdag!

// Over and out

12 kommentarer:

  1. Men hey, der er vel heller ikke noget i vejen for at drømme om fremtiden, så længe man ikke forventer at det rent faktisk sker inden for de første 6 dage?!
    Det er vel bare en sundt tegn på, at det føles rigtig godt!:o)

    SvarSlet
  2. åhhh åhhh åhh <3
    Men søde Rodebutik jeg kan heller ikke styre den slags, har præcis de samme tanker når jeg møder en ny mand, kan huske at jeg tænkte med ikke-kæresten, at det altså ikke gik, fordi han også have leverpostejs-hår-gener, og det kunne jeg simpelthen ikke byde vores fremtidsbarn, wtf?
    haha.
    God eksamenslæsning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det kan jeg godt huske du skrev! Fantastisk søde Nynne! :D

      Og god eksamenslæsning (og bedring!) til dig også! <3

      Slet
  3. Åh gud. Har lige været inde og se på brudekjoler, inden jeg tjekkede din blog.
    En måned har min kæreste og jeg været sammen.
    Tog mig selv i at være glad for, at han havde blå øjne, her forleden. For så ville vores børn helt sikkert også få det.
    Tror ikke liiiige han skal læse det her, hahaha :D - Du er ikke den eneste der tænker i de baner! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha yay, en medsammensvoren! Jeg er glad for, jeg ikke er alene. :D

      Slet
  4. Årh, savner sgu helt at være nyforelsket! Jeg har været sammen med min kæreste i 2,5 år nu. NYD det for pokker! Hvor er det godt for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg NYYYYDER det! Alt hvad jeg kan. Det eneste der kan forstyrre glæden lidt, er at jeg ikke har min lille søde mor, jeg kan dele alt det skønne med.

      Slet
  5. Sødeste Rodebutik :D Det lyder jo så dejligt, at du har det sådan. Det er jo kun virkelig godt, at du kan se en fremtid med ham - ellers var der jo ingen grund til at være kæreste med ham!
    Og det er jo naturligt at have det sådan i starten af et forhold. For hvis man lige pludselig ikke kan se en fremtid sammen, så skal man jo nok ikke være sammen (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej præcis - så det er vel et godt tegn. Tror bare ikke jeg skal sige noget til ham - så løber han skrigende bort! ;)

      Slet
  6. Det er kvindens redebygger-syndrom. Giv evolutionen skylden! ;)

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet