Afdelinger i Rodebutikken

fredag den 20. april 2012

Så stopper vi!

Helt ærlig. Vi er i April. APRIL FOR CHRIST SAKE! 

Nu må jeg snart gøre som Bitterfissen- ha' mig en dram. Jeg er med på, at udsalgskatalogerne hvert år er tidligt ude med al deres julestads og juleknas - men APRIL?! Over the top, Imerco. Simply over the top.

Jeg kaster mig i dynerne. Ja. På en fredag. Kl. 21.43. Har tilsyneladende glemt liv et sted i byen. I egen tværhed over, at jeg alligevel ikke fik min nye cykel idag. Fordi der var en bule (!?) i. Og det gad jeg altså ikke. Så nu venter jeg da bare en hel uge mere på en ny. Ih!!

// Over and out - uden ny cykel, og i overhængende tordenskyshumør - dog med eneste trøst, at billetten til årets Roskilde Festival nu er bestilt sammen med pigerne. Dét bliver tilgengæld virkelig lækkert. 
God fredag til alle- med eller (som mig) uden liv. 

1 kommentar: