Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 11. februar 2012

1

Jeg giver lige indlæggene numre - jeg ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde dem.

Vi har haft besøg af bedemanden. Vidste I at han har et helt KATALOG med blomsterarrangementer? Med prisoverslag og det hele. Sygt. Men vi fik valgt kiste, urne, blomster og andre "småting".

Ligenu har vi besluttet at holde "weekend" og tænke på noget andet. Min bror har valgt at tage på arbejde, og vi andre har været ude og handle til god mad i aften. Ligenu sidder vi så og hygger med disneyfilm og te - det er rart at kunne gå lidt i barndom sammen med tegnefilm i disse situationer - det gør livet lidt mere enkelt.

Vi fik desuden hentet dét tøj hun skal have på, igår. Dén var hård. At skulle gå igennem hendes ting og tøj var virkelig hårdt. Især det, der stadig duftede af hende. Men nu er det "klaret" og jeg kan mærke, at jeg ikke har lyst til at tænke mere på det foreløbig.

Nu skal jeg se Hercules færdig, og så skal jeg lave mad med min familie.

// Over and out

8 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for at høre, at du har en sød familie at hygge med. Og jeg kan sagtens følge dig i at dårlig tv og tegnefilm, er en rar måde at slå hjernen fra på. Min mor har været meget syg for nylig, og det hjalp virkelig at skrive dagbog med ens følelser i. Både de dage hvor det er rigtig svært, men også de dage hvor det hele føles lidt lettere.

    Alle gode tanker herfra <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det hjælper at få skrevet og læsset lidt af. Jeg håber din mor har det bedre.

      // Rodebutikken

      Slet
  2. Kære Rodebutik.

    Jeg er netop begyndt på din blog (hørte om den gennem sneglcille) og har i løbet af to dage læst ALT, og jeg ELSKER DET!
    Tak for sjove historier, ærlighed og et indblik i dit liv...

    Jeg har netop blevet færdig med januar, men... Jeg kan ikke læse indlæggene fra januar, der kommer før torsdag d. 12 (Et youtube-klip) - hjælp!! Er jeg en teknik-spasser, eller er der noget galt?

    Kærligst,
    Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Ann,
      Først og fremmest: Velkommen til, og mange tak for de søde ord.

      Jeg ved ikke hvorfor januar er dum - jeg har lige prøvet at fikse det, men uden held. Men nu har jeg så lavet arkivet om, så du kan trykke på de enkelte indlæg - og så burde du kunne se de første 12 enkeltvis.

      Velkommen til!

      // Rodebutikken

      Slet
    2. Kære Rodebutik

      Tusind tak. Jeg har nu læst hele bloggen igennem og kan kun give dig rosende ord med på vejen. Jeg glæder mig til at følge dig i fremtiden...

      Jeg er nu lidt flov over, at jeg ikke vidste det med din mor, og jeg føler mig lidt klumpe-dumpet over at have skrevet, men... Bliv ved med at blogge; få tankerne ud af hovedet og ned på skærmen.
      Du har udover en familie og venner også en fanskare i cyberspace, der håber at kunne hjælpe dig gennem det hele.

      Kærligst,
      Ann

      Slet
    3. Igen: Mange tak.

      Og det skal du slet ikke tænke på. Og du såvel som resten af mine skønne læsere, hjælper mig virkelig gennem denne tid.

      Bliv endelig hængende.

      // Rodebutikken

      Slet
  3. Stort kram, mange tanker og alt det bedste til dig og dine. Og alt det man ikke kan formulere godt nok med ord, men som jeg håber du ved er der!

    / City Chick

    SvarSlet
  4. Sender virtuelle blomster, og tanker i din retning.

    SvarSlet