Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 19. januar 2012

turbonar.com

Scenarie:
Sød veninde ringer til rodebutikken.
Sød veninde og rodebutik hyggesnakker.
Sød veninde, der tilfældigvis kender en pige der har været i New Zealand med NZ, spørger om jeg er klar over, at de kender hinanden.
Jaja, det ved jeg godt.
Om jeg så også ved, at NZ har haft en kæreste i New Zealand?
Øhm, let me think.... N to the EJ!
Han har så været kæreste med lokal, og det har eftersigende været ret seriøst. Øhm. Okaaaaay. Og de har talt om, om det måske kunne fungere i DK også. Øhm. Okaaaaaay.

Pause for:

- Dropped jaw
- Inner rase
- Furiousity
- Bitching over complete douchebags.

For fanden da. Godt træk, 2012. Well done. BUT I WILL, AS SURE AS THE HEAT IN HELL, BE BACK.



Dagens lektie: 
Når mænd siger: "Jamen jeg ønsker bare at vi skal være HELT ærlige overfor hinanden", mener han: "Vær ærlig overfor mig, så jeg ved hvor stor en chance jeg har for at komme til at knalde dig igen, når jeg om lidt fucker det hele op ved at lyve for dig/behandle dig som lort/ bedrage dig, eller være et svin i al almindelighed. 

Men ja ja. Kom du bare. You might win the battle, but you haven't won the war. 

NU har jeg fanme lyst til at drikke mig fuld. Sgu. Mænd er nogle røvhuller. Hvor er alle de gode henne?? Det er fanme ligesom at være 2. vælger i rundbold, det her. 

// Over and out- sgu.



13 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme at jeg tabte kæben, da jeg læste det søde Rodebutik. Hvad fanden er det for noget? Jeg havde virkelig til tro til ham, til jer, da han var afsted, og havde slet ikke set det her komme. Han virkede sgu som en god fyr.
    Vi må snart ud og finde nogle nye fyre til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man tror altid de er gode i starten. Og så viser det sig bare at de er nogle klaphatte. For helvede altså!

      Ja det må vi! Bytur, ASAP.

      // Rodebutikken

      Slet
  2. Årh kæmpe idiot! Hvor mon lige at hun var henne under jeres skype-dates? Lå og sov i hans seng? Nåårh ja, mindre detalje... Idiot!

    Jeg sender opmuntrende kram, nu fra LA, måske jeg kunne tage en god fyr med hjem? Hvad siger du til Bradley Cooper? Jeg synes nu at han er meget fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lige det jeg tænker! Var det så hende han skulle møde når han sagde at han skulle "på biblioteket" eller "op og træne"? Fuck en abe altså.

      Ih tak - kram fra L.A. er også de bedste. Og ja tak, tag MEGET gerne Bradley med hjem.

      // Rodebutikken

      Slet
  3. hold kæft et lortesvin!

    har du snakket med ham siden?

    Hilsen nørrebro! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega lortesvin.
      Har ikke talt med ham siden. Har udtænkt snedig plan som jeg endnu ikke ved om jeg udfører, men kors hvor har jeg lyst! Skal nok lave et indlæg om det en af dagene.
      Ja magen til badebold skal man lede længe efter.

      Slet
    2. AM= der skulle have stået "Hej Nørrebro!" :)

      // Rodebutikken

      Slet
  4. JESUS CHRIST!!! -_-
    Han får en flad hvis jeg nogensinde ser ham...! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er bare for meget altså. Åh ja, gå amok på ham - nu fortjener han det sku

      Slet
  5. *geez* Han er sq ikke den hurtigste knallert på havnen, hva'?

    Jeg mener, jeg har hørt om og mødt mange idioter (tag bare min sidste kæreste), men ham der tager godt nok awarden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det kan man ikke ligefrem kalde ham. Taberabe. Han vinder sku prisen!

      Men NU går vi KUN efter de gode. Der må sku da være nogle derude der stadig er ledige.

      // Rodebutikken

      Slet
  6. Nå, jeg havde ellers skrevet et svar til dig - ved ikke hvor det blev af?
    Men i korte træk, sikke en lort, du fortjener bedre!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Rina - fra nu af går jeg altså efter de gode!

      // Rodebutikken

      Slet