Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 25. januar 2012

Rodebutikken som modeblogger

...

...dagens outfit?!

...?!!..

Ej. Dagens udfordring tager jeg altså på TV-kok-måden. I får et billede fra en dag, hvor jeg rent faktisk lignede et menneske. Idag kan jeg nemlig ikke præstere andet end en undertrøje, jeans og en blazer. Undskyld jeg snyder. Men her er det:
Tadaa. Som I kan se, er jeg ikke særlig mode-rigtig. Ingen lyserøde jeans, bowlerhatte på bohéme-måden, eller nogen form for pastelfarver. Har alligevel ikke lyst til at ligne en omvandrende pakke Smarties. Åh, 90'ernes svar på de originale M&M's, og fyldt med så mange tilsætningsstoffer og e-numre, at de kan holde sig til 2070, og jeg med sikkerhed får selvlysende og tvekønnede børn, at dømme udfra mit forbrug af de hvinende søde chokolade-lookalikes.

Og nu vi er ved det ligegyldige 90'er-kagleri, så kan jeg da nævne at jeg idag ved busstoppestedet så en kvinde med hele klør fem nede i stram klassisk 90'er Harly Davidson-gamachebuks i brun, afvasket nuance, og koncentreret blik i øjnene.

Hold nu op hvor jeg elsker min by.

Jeg smutter, jeg skal lige have vendt lejlighed på hovedet og tømt den for nullermænd på den langsommelige måde (Støvsuger valgte at give op imorges. End ikke aktiv førstehjælp og kærlig nussen om både pose og filter hjalp. Skiftede derefter til bande/svovle-slå-metoden, som heller ikke gav resultater. Nu er den sat ind i kosteskabet. For nu. Så kan den få lov at stå der og tænke over tingene, indtil jeg finder på næste skridt i operation "virk-nu-for-helvede!".)

Får nemlig gæster om mindre end en time, og her sejler. Med bunker af kvitteringer, regninger, håndcremer, læbepomader (Hvorfor er det lige at de altid forstår at formere sig på rekordtid?? Jeg kan jo forsyne hele Vestegnen med Labello) og nullermænd, der har valgt at holde stammetræf under og omkring sofa.

Christ.

// Over and out


6 kommentarer:

  1. Du må gerne låne min støvsuger. Den lyder som en kaffemaskine og virker hver anden tirsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! :D Det lyder lige som en støvsuger for mig.

      // Rodebutikken

      Slet
  2. Hvor er det dejligt at høre at du også snyder, søde Rodebutik! :D
    Hvor er blazeren på billedet fra? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg så også lige at du snød ;) Så er vi to om det - så er det ikke lige så slemt.
      Den er fra H&M :) Den fåes også i sort.

      // Rodebutikken

      Slet
    2. Det er okay når man er to om at snyde :D Så er det jo ikke lige så slemt ;)
      Uh, lækkert. Har nemlig en thing for blazere.

      Slet
    3. Det har jeg også - ELSKER blazere :)

      // Rodebutikken

      Slet