Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 4. januar 2012

Min største drøm

Frøken Rodebutiks største drøm er, at når hun engang er gammel og grå, kan sidde og se på sit liv og tænke:

"Jeg kan stå ved alle mine handlinger. Jeg fortryder intet og har lært af det hele. Mine oplevelser har formet mig, og gjort mig til den jeg er, og jeg kan i fortid, nutid og fremtid, stå 100% ved mig selv. Jeg elsker mig selv, jeg hader mig selv; jeg er MIG, og ingen anden."

Min drøm er, for altid, og for enhver pris, at kunne holde fast i mig selv, ved mine værdier og mine handlinger.

For altid at kunne stå ved mig selv, være stolt af, at være den jeg er, og aldrig miste mig selv i kampen for respekt, popularitet eller enighed med andre mennesker.

"Be yourself. Everybody else is already taken."
- Oscar Wilde

Det, og så til enhver tid at være en lady (undtagen når folk ikke kigger).

// Over and out 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar