Afdelinger i Rodebutikken

lørdag den 21. januar 2012

En hilsen fra udkantsdanmark

Ja, jeg fandt lige en pause mellem flødeskumskager og livretter, til at blogge dagens challenge. De ti første sange når jeg sætter min IPhone på shuffle. Og lad os da bare kaste os ud i det:

1. You're the one that I want - Olivia Newton John & John Travolta i "Grease"

2. When you are lonely - Bruno Mars

3. Mandagsstævnemøde - Ray Dee Oh

4. Hungry Eyes - Dirty Dancing

5. Making Good Love - Avant

6. Jolene - Dolly Parton

7. Et helt nyt liv - Alladdin (ja, jeg har altså Disney på min telefon. Det kan altså løfte stemningen en mandag morgen i metroen. Just sayin')

8. Pumped up kicks - Foster the people

9. Back to you - John Mayer

10. Fix you - Coldplay

Som I kan se, har jeg en meget alsidig musiksmag. Jeg har lidt af det hele. Lige fra Rasmus Seebach til L.O.C., Kim Larsen til Medina, Dúné til Dodo and the Dodos.

Og som ubrugelig side-Info kan jeg informere, at den mest spillede lige nu på min IPhone, er "love in a trashcan" med the Raveonettes. Så ved I det.

Nu vil jeg vende tilbage til den virkelige verden- der er et par tarteletter der kalder på Rodebutikken.

// Over and out

3 kommentarer:

  1. Jeg er også skyldig i at have Disney på min iPhone - faktisk en hel mappe. I totally get it!

    SvarSlet
  2. Hehee, jeg er også med på Disney vognen ;)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at jeg ikke er alene!

    //Rodebutikken

    SvarSlet