Afdelinger i Rodebutikken

torsdag den 29. december 2011

Hov hov

Glemte jo noget, midt i al min selvmedlidenhed. Jeg holdt jo juleaften vol. 2 igår med Far + Papmor + Søster + Bror. Det var super hyggeligt. Vi var ude at spise, da min far ikke orkede at lave mad, og bagefter tog vi hjem og fik hjemmelavet chokolademousse og åbnede gaver. Det var faktisk helt vildt hyggeligt, og jeg fik:

- 2 Rosendahl tallerkener
- 1 par nye cowboybukser (som jeg nok bytter, dog)
- Et par sorte Hunter gummistøvler
- Et par fleecestrømper til Hunter-gummistøvler
- Et "gavekort" til en shoppingtur med min far, på 1000 kr.

Det synes jeg egentlig var nogle rigtig fine gaver - jeg er yderst tilfreds.
Nu vil jeg løbe forvirret rundt - jeg skal nå i IKEA med mor, forvandle lejlighed til opstilling fra ILVA-katalog, købe mælk og lave fantastisk kylling i karry til NZ når han kommer i aften. Hurra hurra.

// Over and out

1 kommentar:

  1. Hvor dejligt med lidt ekstra gaver Frøken! Det lyder da som en ret hyggeligt aften alligevel.
    Jeg er sikker på at det nok skal gå godt med NZ. I har jo ikke aftalt noget som helst endnu. Selvom I så hinanden før han tog afsted og har snakket al tiden han har været afsted, så er der altså stadig ingen forpligtelser! Husk på det. Det kan være det hjælper lidt på al forvirringen. :)

    SvarSlet