Afdelinger i Rodebutikken

søndag den 16. oktober 2011

Søndagsoptimisme..

.. plus det løse.

Optimismen: Faldt over denne dejlige blog der virkelig højnede mit humør - hvor skøn er den ikke lige?!

Alt det andet:

Elsker når:
  1. Jeg finder gode, inspirerende, sjove eller flotte blogs
  2. Jeg får besøg
  3. Jeg kan sove så længe jeg vil i en hel uge, da jeg har fået argumenteret mig frem til ferie i uge 42.
Skal lære at:
  1. Værdsætte de små ting i livet mere - den ovenstående blog vil hjælpe en del.
  2. Sy (det ville gøre det hele så meget nemmere- nu bliver jeg nødt til at betale mig fra at få lagt min gardiner op. Fortryder bittert at jeg ikke gav den mere skalle i håndarbejdstimerne)
  3. Tage det roligt - jeg stresser for meget, og tit over helt små ting. Trææææk vejret!
Synes at:
  1. Livet i Husum er helt okay, når solen skinner som den gør idag. 
  2. NZ snart skal komme hjem
  3. Mine veninder er de bedste i verden.  De er der bare uanset hvor tosset jeg er. TAK! <3
Tænker på:
  1. Kalorier
  2. Penge
  3. Kærlighed
Trænger til:
  1. Kalorier
  2. Penge
  3. Kærlighed
Og så slutter vi lige med et par af mine favoritter fra "A list of little things we should appriciate":


// Over and out

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har fundet, jeg er en sucker for sådan nogle. (: De er gode at finde når man skal overspringshandle.

    Og hvor skønt at du har argumenteret dig frem til ferie! Jeg har heldigvis fri fra studiet, men har 20 ting jeg skal nå, så er mere stresset end hvis jeg havde haft almindelig undervisning tror jeg.

    SvarSlet
  2. Ja er den ikke god? Det perfekte tidsfordriv.

    Ja, jeg er ret stolt. Jeg har det så på samme måde som dig - hvordan kan det være man altid totalt overbooker sig selv når man har ferie, så når man vender tilbage til studie/job, har man VIRKELIG brug for ferie?
    Det er da skørt.

    // Rodebutikken

    SvarSlet