Afdelinger i Rodebutikken

tirsdag den 20. september 2011

My head is spinning..

.. spinning arround.

Åh Gud. Jeg holder ikke til det her. Er pludselig ramt af en sygelig angst for at NZ seriøst ikke føler det samme som mig. Jeg ved ikke hvorfor. Han sendte jo blomster. Og siger søde ting. Men alligevel. Kan SLET ikke læse ham. Og jeg kan mærke at jeg falder mere og mere for ham - hvilket vil gøre det værre og værre, hvis han afviser mig.

Jeg magter det ikke. Jeg vil have en spole knap. Så jeg kan spole frem og se om alt bliver godt til sidst. Øv. Og jeg har ikke engang penge til at trøsteshoppe. Det gjorde jeg også lidt igår. Men det er jo ikke det samme når jeg har brug for det idag, vel?!

Desuden var det jo bare de der strømper fra nelly.com. De var ikke engang dyre. Men nok til at tømme min konto. Godt det er den 1. i næste uge.

Nå, skal på arbejde i banken nu.. Over og blive mindet om NZ. Ej. Det er løgn.
Man kan ikke blive mindet om noget hvis man allerede tænker på det. Som i hele tiden.

Øjh. Som Nynne siger: Jeg vil ha' en værge. Tak.

// Over and out - fra den pludseligt forvirrede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar