Afdelinger i Rodebutikken

mandag den 19. september 2011

De sidste par dage i tal

For egen overskueligheds skyld.

Up's:
Antal modtagne buketter blomster: 1
Antal søde skypedates med varighed af over 1 time: 2
Antal søde beskeder på facebook, inkl. sigende facebook opdatering: 2
Antal sommerfugle i maven: 1.000.000.000

Down's:
Antal idiotiske x-kærester: 1
Antal dumme kusiner der lægger an på x-kæreste: 1
Antal pludselige angstanfald over potentiel ny kæreste om 2 måneder: 2
Antal nervøse trækninger over praktikopgave som skydes igang idag: 240.000.000

Så det er sådan landet ligger. Hold nu lige ferie i Thy, hvor jeg savner NZ. Især nu hvor han officielt har meddelt mig, at han rejser dernede fra d. 29. november. Som i om 10 uger. Hvor fedt er det ikke?? Desuden er han virkelig begyndt at løsne op, og giver gas på kompliment-siden. Det er bare fedt.
Og så er X bare en kæmpe røv. ØV hvor er han dum. Og min kusine også. Det er SÅ åbenlyst at de har noget kørende. Helt ærligt, hvem gør sådan noget?? Det er da bare ikke okay? Og han har åbenbart også været hjemme og spise hos dem. Jamen ej hvor hyggeligt! Det skulle fanme ikke undre mig om de bliver kærester. Jamen fint. Lad dem. Så er min ellers nærende samvittighed over muligvis snart at få en ny kæreste, forsvundet som dug fra solen. Lad hende endelig få ham. Hun er jo godt igang med resten af familien, så hvorfor ikke også min x. Det er hende der også har knaldet min fætter. Adr.

Nå, jamen lad dem dog. Så kan hun også selv erfare at han holder 2 minutter i sengen, er uhygiejnisk og et kæmpe ego. Værseså-endelig-god. Bon appetite.

Jeg smutter. Skal have afreageret. Ved at sende et par nøgenbilleder til NZ. El. lignende.

// Over and out - fra hende der virkelig også snart skal have begyndt på praktikopgaven.. Puuuha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar