Afdelinger i Rodebutikken

onsdag den 7. september 2011

Min stemme går til..

.. Dét parti der fremover vil indføre:

- Mindre regnvejr i:  på-cykel-uden-regntøj-og-med-lang-vej-hjem-situationer

- lavere priser på alle de lækre ting i supermarkedet. Det er da ikke fair at man skal leve af riskiks og ketchup? (og det er endda den dårlige ketchup, for Heinz koster kassen)

- 25 timer i døgnet

- lækre frederiksberg-lejligheder til leje, som rent faktisk er til at få fat i, uden at skulle kende nogen, der kender nogen, der engang så én der havde en hund, hvis dyrlæge havde en mor som havde kontakt til de rigtige.. For jeg har IKKE kontakt til de rigtige, åbenbart. Så jeg må tage til takke med Husum. Øjh.

- økonomisk frihed (til mig)

- flextider for praktikanter i Husum. Så jeg kan gå hjem. Nu. Jeg har snot i hele hovedet, min hjerne ligger tilsyneladende derhjemme, og jeg er øm og træt i hele kroppen. Men kan ikke gøre andet end at rette ryggen, agere super-woman og "se frem til" at skulle hele forstaden rundt for at få fat i min cykel som (igen) har været til rep, og derefter ud at løbe, da jeg virkelig har fået dårlig samvittighed efter 3 dage med slik og is.. Og sygdom skal jo svedes ud.. FML.. Kunne jo bare have ladet være med at voldæde alle de ting.. Men neeej nej.. Har simpelthen rygrad som en regnorm.

// Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar